دروازه‌بان ذوب‌آهن بابت رفتار خود در بازی مقابل سایپا بطور رسمی عذرخواهی کرد.

شهاب گردان

به گزارش همشهری‌آنلاین، روز گذشته تیم‌های ذوب‌آهن و سایپا در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که شهاب گردان دروازه‌بان ذوبی‌ها خیلی زود و در دقیقه ۱۱ بازی بخاطر درگیری با داور چهارم مسابقه از زمین بازی اخراج شد، اما پس از گذشت یک روز از این مسابقه دروازه‌بان ذوب‌آهن ابراز پشیمانی کرد.

سنگربان ذوب‌آهن اصفهان در گفت‌وگو با ورزش سه اظهار کرد: هیچ توجیهی برای اشتباهی که کردم ندارم و از جامعه ورزش کشور صمیمانه عذرخواهی می‌کنم. واقعا نمی‌دانم چگونه آن اتفاق رخ داد فقط می‌دانم بار و فشار زیادی بر روی تیم ما هست و ذهنیت‌هایی که با اشتباهات مکرر برای ما به وجود آورده‌اند باعث شد تا در آن لحظه ناگهان از کوره در رفته و رفتاری را انجام دهم که اکنون خودم باور نمی‌کنم که مرتکب آن شده‌ام. همه اخلاق شهاب گردان را در فوتبال ایران می‌شناسند و عملکرد مرا در سال‌ها حضورم در لیگ‌برتر دیده‌اند، سابقه نداشته که چنین رفتاری کنم و از این حیث به شدت ناراحت و متاسف هستم.

سنگربان ذوب‌آهن تصریح کرد: در آن لحظه که از دروازه خروج کردم هیچ گونه برخوردی با بازیکن حریف نداشتم و داور نیز به درستی در ابتدا کارت زرد را به دلیل نزدیک بودن مدافعان ما به بازیکن حریف نشان داد اما پس از چند دقیقه مشورت در کنار زمین که افراد جز کادر داوری در آنجا حضور داشتند تصمیم خود را به کارت قرمز تغییر داد که باعث ذهنیت من پس از آن همه اشتباهات سریالی داوری شد.

به گفته آقای افشاریان تیم ذوب‌آهن تیمی است که بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری کرده است و همین چهار روز پیش نیز در همین ورزشگاه پنالتی‌ای برای حریف ما گرفته شد که هر جور نگاه کنید نمی‌توانید علت آن را متوجه شوید. قصد هیچ گونه توجیهی را ندارم چون در هیچ شرایطی حق لمس و بی‌احترامی به داور را نداشتم. امیدوارم شرایط من و فشاری که بر روی تیم ما پس از این همه اشتباه به ضررمان را درک کنند و پس از آن نیز عذرخواهی مرا بپذیرند. قلبا ناراحت هستم و باز هم از همه کسانی که حتی پای تلویزیون این رفتار را دیدند عذرخواهی می‌کنم.

کد خبر 612656

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha