کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار ذوب آهن و سایپا اعلام کرد.

شهاب گردان

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیدار هفته گذشته تیم‌های سایپا و ذوب‌آهن که با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید با جنجال شهاب گردان، دروازه‌بان ذوبی‌ها که در دقایق ابتدایی مسابقه همراه بود.

گردان به دلیل خطایی که روی مهاجم سایپا انجام داد، با کارت قرمز داور مسابقه مواجه شد. البته داور وسط ابتدا به او کارت زرد داد و سپس با صحبت‌هایی کمک داور چهارم، رنگ کارت به قرمز تغییر پیدا کرد تا شهاب گردان هم کنترل خود را از دست و با داور چهارم درگیر شود. بلافاصله پس  از پایان این مسابقه دستور موقت برای شهاب گردان صادر شد و محرومیت او به باشگاه ذوب آهن ابلاغ شد.

رای کمیته انضباطی در مورد این پرونده به شرح زیر صادر شده است: «بازی دو تیم ذوب آهن اصفهان و سایپا، ۱۴ تیرماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و شهاب گردان، بازیکن تیم ذوب آهن به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراج وی شد، به ۵ جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (رای صادره قابل تجدید نظر است)

گفتنی است، پنج جلسه محرومیت با احتساب با محرومیت ناشی از دستور موقت محسوب شده و قرار دستور موقت شماره ۶۵۵ مورخ ۱۴ تیرماه لغو می‌شود.»

کد خبر 615757

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha