رئیس پلیس پایتخت گفت: مساله‌ای که ما را همچون مردم آزار می‌دهد قطعی برق متناقض با برنامه اعلامی است.

سردار حسین رحیمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در نمایشگاه طرح رعد۴۶  پلیس پیشگیری و طرح کاشف پلیس آگاهی فاتب ضمن انتقاد از بی‌نظمی در قطعی برق تاکید کرد: مساله‌ای که ما را همچون مردم آزار می‌دهد قطعی برق متناقض با برنامه اعلامی است. نظم در این حوزه موجب مدیریت بهتر پلیس در تامین امنیت و مسائل ترافیکی می‌شود.

سردار رحیمی افزود: مقارن با قطعی برق، عوامل انتظامی و یگان امداد به کمک راهور آمدند و تیم‌های پلیس با افزایش قطعی برق ۲ تا ۳ برابر شده است و پلیس آمادگی صددرصدی دارد.

وی افزود: در طرح رعد هدف دستگیری مجرمان حوزه استحفاظی‌ست و فرقی نمی‌کند سارق، زورگیر، قاچاقچی، مزاحم منطقه یا فروشنده مواد مخدر  باشد.

۴۵ باند سارقان منهدم شد

به گفته مقام ارشد انتظامی تهران بزرگ، در چهل و ششمین طرح رعد با ۲۶۰ حکم، ۷۳۶ نفر از سارقان، مال‌خران و سایر مجرمان دستگیر شدند و در مجموع ۴۵ باند منهم و همچنین چهار هزار و ۳۸۴ فقره از اموال سرقتی مردم کشف شد.
طرح رعد

۳۸ محکوم فراری بازداشت شدند

رحیمی با بیان اینکه ۷۰۲ پرونده سرقت خاتمه یافت، خاطرنشان کرد: ۱۳۴ دستگاه خودرو، ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر، هفت قبضه سلاح جنگی و شکاری، ۴۰۵ عدد فشنگ جنگی کشف شد و ۳۸ محکوم فراری بازداشت شدند.

به گفته وی، ارزش ریالی اموال مکشوفه در این طرح به ۳۵ میلیارد تومان می‌رسد.

کشف ۵۱ هزار کالای قاچاق در طرح رعد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ‌ گفت: کشف ۵۱ هزار کالای قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد تومان از دیگر دستاوردهای رعد ۴۶ است.

رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد: در طرح کاشف ۲۷۵ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار که سرقت به عنف، زورگیری، سرقت منزل و اماکن، سرقت خودرو و لوازم خودرو را در پرونده دارند به همراه متهمان جعل و کلاهبرداری، قتل مسلحانه و آدم‌ربایی که در ۷۲ باند فعالیت داشتند دستگیر شدند.

کشف ۲۵۳۷ فقره سرقت

به گفته سردار رحیمی، با دستگیری متهمان مذکور ۲ هزار و ۵۳۷ فقره سرقت کشف شد.

مقام ارشد انتظامی تهران بزرگ گفت: این سلسله طرح‌ها با هدف افزایش امنیت و آرامش شهروندان با جدیت توسط پلیس‌های تخصصی تهران بزرگ به صورت مستمر اجرا خواهد شد و ما به عنوان پلیس با مجرمان برخورد قاطع خواهیم داشت.

وی افزود: متهمان جرائم مختلفی را مرتکب شده اند و برای خانواده‌های زیادی رعب و وحشت ایجاد کردند، لذا امید است در حوزه قضائی با برخورد قانونی سزای عمل خود را ببینند.

کد خبر 612575

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha