فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه فعالیت پلیس با قطع برق افزایش پیدا کرده است، بر ضرورت جداشدن سیستم چراغ‌های ترافیکی از برق شهری تاکید کرد.

قطع برق

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره خاموشی‌های اخیر پایتخت که موجب از کارافتادن چراغ‌های راهنمایی و رانندگی نیز شده است، گفت: خاموشی‌ها کار پلیس را به خصوص در حوزه ترافیکی و موضوعات مرتبط با آن بیشتر کرده است و ما بعضا از همکاران انتظامی برای کمک به عوامل راهور به خصوص در تقاطع‌های مهم و پرتردد استفاده کرده‌ایم.

وی با انتقاد از خاموشی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی همزمان با قطع برق بیان کرد: متاسفانه برای چراغ‌های تقاطع‌ها فکری جدی نشده است و برق آن‌ها هم قطع می‌شود. این قطع برق مشکلاتی را به‌خصوص در حوزه ترافیک برای ما درست می‌کند. بنابراین باعث شده است تا ما از ماموران انتظامی برای این موضوع کمک بگیریم.

رحیمی ادامه داد: در مورد جدا بودن منبع برق چراغ‌های راهنمایی و رانندگی با شهرداری نیز گفت‌وگو و تاکید کردیم که حتما فکری در این خصوص بکنند. حتی می‌توان از سیستم تامین برق با انرژی خورشیدی برای این چراغ‌ها استفاده یا آن‌ها را به سیستم برق اضطراری متصل کرد.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه قطع برق در واقع زحمت پلیس را در بخش انضباط ترافیکی و موضوعات مختلف بیشتر کرده است، گفت: البته در بحث امنیتی مشکلی نداشتیم و پیش‌بینی کامل این موضوع را کرده بودیم اما در مجموع می‌توان گفت که با قطع برق تلاش و فعالیت پلیس هم در شب و هم در روز افزایش پیدا کرده است.
 

کد خبر 612477

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha