مجموع نظرات: ۲۷
سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
۰ نفر

گزینه‌های بسیاری فراهم شده تا افراد بتوانند در تمام فصل‌های سال سفر کنند و از جاهای دیدنی مختلف لذت ببرند. با این حال فصل تابستان بیشتر به عنوان فصل تعطیلات و مسافرت شناخته می‌شود. همه ما خاطرات شیرینی از تابستان‌های دوران کودکی داریم که به همراه خانواده به ساحل دریا یا طبیعت زیبا سفر کرده‌ایم.

image-20210706093911-1.png

علاوه بر این تفریحات دریایی، فعالیت‌های هیجان انگیز دیگر نیز مخصوص فصل تابستان هستند. یک نکته دیگر را هم فراموش نکنیم که تعطیلات دانش آموزان و دانشجویان در فصل تابستان است.

اگر شما هم تصمیم دارید از تعطیلات خود به بهترین شکل لذت ببرید، برای سفر آماده شوید! می‌خواهیم بدانیم تابستان امسال به کجا سفر کنیم؟ چند گزینه مناسب در ادامه معرفی خواهیم کرد. با در نظر گرفتن بودجه، تعداد روزهای تعطیلات، مسافت تا مقصد و... یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای شما بهترین خواهد بود. لطفا با ما همراه شوید.

سفر داخلی و خارجی در تابستان‌

قبل از اینکه برای تعیین مقصد تصمیم بگیریم باید بدانیم ما و همسفران به چه تفریحاتی در سفر علاقه داریم. اگر ترجیح می‌دهید سفری هیجان انگیز در تابستان داشته باشید بهتر است به سواحل دریا بروید و از انواع تفریحات دریایی لذت ببرید. اگر تمایل دارید در این تابستان اوقات فراغت با آرامش سپری شوند پس یک سفر زیارتی برای تغییر حال و هوای شما لازم است. برای تعیین مقصد سفر باید بودجه مالی و زمان‌بندی را هم در نظر داشته باشیم و با هماهنگی کامل اقدام کنیم. برای سفر در تابستان امسال پیشنهادهای زیر را به خاطر داشته باشید.

سفر به مشهد در تابستان‌

تابستان امسال به کجا سفر کنیم؟

مشهد مقدس از جمله مقصدهای محبوب برای سفر در کشورمان است. از آنجایی که هوای این شهر در تابستان گرم و سوزان نیست پیشنهاد می‌کنیم این گزینه را در نظر بگیرید. اغلب مسافرین شهر مشهد، زائرین بارگاه مطهر امام رضا (ع) هستند با این حال می‌توانید پس از زیارت از جاهای دیدنی مشهد نیز دیدن کنید. اگر با خودروی شخصی به مشهد بروید، بازدید از جاذبه‌های گردشگری اطراف مشهد برایتان آسانتر می‌شود. البته لازم به ذکر است که تعدادی از تورهای مشهد دارای پیشنهادهای جذابی هستند که شامل سفرهای یک روزه به طرقبه و شاندیز می‌شوند.

با در نظر گرفتن تمام این نکات، سفر به مشهد در تابستان پیشنهاد خوبی است. اگر با خانواده و به همراه کودکان به این شهر سفر کردید حتما سری هم به سرزمین موج‌های آبی بزنید. تفریحات مفرحی مانند شنا و ورزش های آبی مخصوص تابستان هستند و قطعاً اوقات خوشی برای شما خواهند بود.

برای اطلاعات بیشتر و خرید تور مشهد اینجا کلیک کنید:

https://tourgardan.com/IranTours/MashhadTours

سفر به کیش در تابستان‌

تابستان امسال به کجا سفر کنیم؟

تابستان و جزیره کیش ترکیب جذاب و هیجان انگیزی است که با تقریحات دریایی، خرید از بهترین فروشگاه‌ها، استفاده از امکانات هتل‌های لوکس و... گره می‌خورد. اگر تابستان امسال را به سفر کیش اختصاص دهید، خاطره این سفر برای سال‌ها در ذهن شما ماندگار می‌شود. تفاوتی ندارد که با خانواده‌ یا دوستان به جزیره کیش سفر کنید، زیرا کیش همیشه شما را شگفت زده می‌کند. اگر به تفریحات هیجان انگیز و پر جنب و جوش علاقه دارید، هیچ مقصدی مانند کیش در ایران وجود ندارد که انواع تفریحات دریایی را در خود جای داده باشد.

همچنین برای افرادی که به تفریحات آرام‌تر علاقه دارند در جزیره کیش امکانات قابل توجهی وجود دارد. اگر جزو این دسته افراد هستید در جاده ساحلی دوچرخه سواری کنید، در ساحل مرجانی به غواصی بروید و یا از انواع امکانات ماساژ و اسپا در هتل لذت ببرید. کیش برای کودکان نیز جذاب است به شکلی که حتماً فرزندان شما برای لحظه‌ای در جزیره بی‌حوصله نمی‌شوند. بیش از این لازم نیست درباره جذابیت‌های کیش در تابستان صحبت کنیم.

برای خرید تور کیش اینجا کلیک کنید:

https://tourgardan.com/IranTours/KishTours

سفر به استانبول در تابستان‌

تابستان امسال به کجا سفر کنیم؟

استانبول پیشنهاد بعدی ما برای تابستان امسال است. در سفر به استانبول لیست بلندی از جاهای دیدنی و تفریحات مفرح در انتظار شما هستند. اگر اهل خرید باشید در فصل تابستان، بسیاری از فروشگاه‌های لوکس و برندهای مختلف جشنواره‌های تخفیف و حراج برگزار می‌کنند. در این جشنواره‌ها انواع اجناس را در اوتلت خرید می‌کنید که قطعاً برای شیک پوشان تجربه شیرینی است. چناچه ترجیح می‌دهید در سفر به دنبال خرید نباشید و حسابی خوش بگذرانید، استانبول بهشت کافه‌های دنج و رستوران‌های متنوع است.

برای رزرو و استعلام قیمت تور استانبول از مبادی تهران، مشهد و تبریز و سایر شهرها لینک زیر را لمس کنید:

https://tourgardan.com/TurkyeTours/IstanbulTours

حتی اگر هر روز در طول سفر از هتل بیرون بیایید و به دنبال جاهای دیدنی در استانبول باشید، باز هم ناامید نخواهید شد.

کد خبر 612489

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha