همشهری‌آنلاین: نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالگرد درگذشت آیت الله حاج شیخ محمد حسین بهجتی امام جمعه فقید این دیار پیام داد:

همشهریان عزیز، مردم بزرگوار شهرستان اردکان
اردکان عزیز همواره در طول تاریخ درخشان خود، به بن مایه  عظیم فکری و فرهنگی فرزندانش بالیده است.عالمان بزرگوار این سرزمین که روح و جانشان به فقه و فضیلت و فرهنگ آراسته بوده است، نقش ممتاز و بی بدیلی در تثبیت این جایگاه و هدایت و ارشاد جامعه به سمت و سوی اخلاق، ادب و کرامت ایفا نموده‌اند.

بزرگانی که اگرچه در ظاهر امر و بر مدار مشیت و قضای الهی در میان ما نیستند، اما یاد نیک، ذکر خیر و باقیات الصالحات جاودانه شان، همواره در دلهای مشتاقان فضل و فرهنگ جاودان و پاینده است.

حضرت آیت ا.. حاج شیخ محمد حسین بهجتی (ره) ادیب فاضل و روحانی وارسته‌ای که عمرش را به جد و جهد در راه گسترش اخلاق و ارتقای سطح فرهنگ و ادب این دیار گذراند، یکی از جاودانه‌های همیشه مانای ذهن و جان مردم این سامان است.

اینک در آستانه اولین سالگرد رحلت امام جمعه فقید دیارمان و به پاسداشت تقوا، ادب و متانت آن بزرگوار، یاد و خاطره ماندگار او را گرامی داشته و از درگاه رحمت الهی برای روح بلند آن ادیب فرهیخته علو درجات معنوی و برای اردکان و اردکانیان عزیزافتخار و سربلندی و سعادت خواستارم. یاد و نامش گرامی باد.

محمدرضا تابش

کد خبر 61170

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز