سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۸:۴۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: پیکر آیت‌الله حاج شیخ محمد حسین بهجتی اردکانی (شفق) امام جمعه و نماینده ولی فقیه در اردکان امروز (سه‌شنبه) در مسجد الرسول تهران تشییع شد.

به گزارش ایرنا، مراسم تشییع و خاک سپاری محمد حسین بهجتی اردکانی این عالم فرهیخته فردا در شهرستان اردکان یزد برگزار خواهد شد.

آیت‌الله بهجتی سال‌ها به امر ترویج ارزش‌های اسلامی و تدریس علوم دینی در حوزه‌های علمیه قم و اردکان اشتغال داشت و از وی اشعار فراوانی در زمینه‌های مذهبی به ویژه به نظم درآوردن ادعیه دینی برجای مانده است. وی به علت عارضه قلبی در تهران درگذشت

عزای عمومی
سرپرست استانداری یزد در پیامی خطاب به مردم استان یزد و به خصوص مردم شهرستان اردکان رحلت عالم ربانی، آیت الله بهجتی را تسلیت گفت و یک روز در استان یزد و سه روز در شهر اردکان عزای عمومی اعلام کرد.
به گزارش مهر در یزد ، سید علیرضا نبوی زاده در قسمتی از پیام خود آورده است: مردم مومن استان در مراسم های مختلف آن روحانی عارف و درد آشنا که عمری قلم و بیان و هنر خویش را وقف انقلاب و اسلام ناب محمدی کرد ، بالاخص مراسم تشییع و خاکسپاری که عصر روز چهارشنبه در اردکان برگزار می شود شرکت کرده ، قدرشناسی و حق شناسی خود را به خادمان اسلام اعلام خواهند کرد.

به همین مناسبت مراسم بزرگداشتی صبح پنج شنبه اول شهریور از ساعت 5/7 تا 5/9 صبح از طرف نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه یزد در مسجد روضه محمدیه برپا میشود.

کد خبر 29549

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز