مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۹:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل دفتر امور بانوان وزارت کشور گفت: در جشنواره زنان نام آور و نوآور از 400 زن برگزیده تقدیر می‌شود.

فرشته ساسانی، گفت: این جشنواره از اول تا هشتم شهریور همزمان با هفته دولت در استان‌های قزوین، کرمان و چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که دبیرخانه دائمی این جشنواره در استان قزوین مستقر است گفت: در استان قزوین، بانوان توانمند 13 استان حضور خواهند داشت.

ساسانی استعلام از مراکز دولتی و غیردولتی را یکی از راههای انتخاب زنان برتر خواند و گفت: در این جشنواره توانمند های زنان در زمینه های مختلف نیز به نمایش گذاشته می شود.

وی ارائه تصویری از توانمندی‌های زنان در سطوح مختلف، افزایش اعتماد به نفس در جامعه زنان و افزایش مسئولیت پذیری، افزایش ظرفیت فعالیت زنان در زمینه های مختلف، ایجاد همگرایی در بین زنان و مستندسازی توانمندی های آنان را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان وزارت کشور تشکیل دبیرخانه در استان‌های برگزارکننده، تشکیل کمیته‌های 9 گانه، تشکیل کارگاه‌های آموزش خانواده و روانشناسی و برگزاری مسابقات هنری و علمی و ایجاد پایگاه اطلاع رسانی را از جمله اقدامات انجام شده برای برگزاری این جشنواره خواند و گفت: در این جشنوراه خبرنامه زنان نیز به صورت روزانه منتشر خواهد شد.

ساسانی از چاپ دائره المعارف توانمندی‌های زنان تا پایان سال خبر داد و گفت: این دائره‌المعارف بر اساس خروجی اطلاعات دبیرخانه جشنواره تدوین و چاپ خواهد شد.

وی با اشاره به این که نباید از زنان نوآور و نام آور فقط در یک جشنواره تجلیل شود گفت: به منظور انعکاس توانمندی های زنان، انجمن هایی در سطح استان ها ایجاد می شود.
مدیرکل دفتر امور بانوان وزارت کشور با اشاره به این که متولی برگزاری این جشنوراه دفتر امور بانوان وزارت کشور در استانهای مختلف بوده است گفت: در این زمینه سازمان های غیردولتی و کانون های فرهنگی- اجتماعی زنان در استان ها نیز همکاری داشته اند.

کد خبر 61100

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز