سه‌شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
۰ نفر

پیش‌بینی می‌شود الماس درشت و کمیاب گلابی‌شکلی که در حراجی ساتبیز عرضه شده تا قیمت ۱۵ میلیون دلار به فروش برسد؛ اما به روشی بی‌سابقه!

الماس 100 قیراطی گلابی شکل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز، حراج یک الماس درشت در ساتبیز نقطه عطفی برای ارزهای دیجیتال خواهد بود. ساتبیز اعلام کرد که یک الماس کمیاب گلابی‌شکل که انتظار می‌رود تا ۱۵ میلیون دلار به فروش برسد را با استفاده از ارزهای رمزپایه در حراج خود عرضه می‌کند.

این اولین بار است که الماسی به این درشتی برای خرید عموم و با ارز رمزپایه ارائه می‌شود و افزود تاکنون هیچ شیء فیزیکی دیگری با این ارزش بالا برای فروش با دارایی دیجیتال در دسترس نبوده است.

الماس ۱۰۱.۳۸ قیراطی که کلید ۱۰۱۳۸ لقب گرفته، یکی از ده الماس بیش از ۱۰۰ قیراطی است که تاکنون به حراج گذاشته شده و از این میان تنها دو قطعه از آنها گلابی‌شکل است.

ساتبیز گفت که نام این الماس بی‌عیب و نقص برای نشان دادن نقش اساسی کلیدها در دنیای ارزهای رمزپایه انتخاب شده است.

پیش‌بینی می‌شود الماس کلید بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون دلار در هنگ‌کنگ فروخته شود. بیت‌کوین یا اتر در کنار پول سنتی به عنوان وجه پرداختی پذیرفته می‌شوند.

 این حراجی در ماه گذشته نیز یک اثر از بنکسی به نام «love is in the air» را به قیمت ۱۲.۹ میلیون دلار و به عنوان اولین نمونه از یک اثر هنری فیزیکی که توسط یک خانه حراج بزرگ با ارز رمزنگاری شده، فروخت.

کد خبر 609502
منبع: رویترز

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha