سایت عربی بعد از نهایی شدن صعود ۱۲ تیم به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی به پیش‌بینی گروه مرگ پرداخت.

جام جهانی قطر

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از سایت عربی کوره، مرحله ما قبل نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا به پایان رسید و تکلیف ۱۲ تیم صعود کرده به مرحله نهایی انتخابی مشخص شد.

تیم‌های ایران، ژاپن، کره جنوبی، استرالیا، عراق، عربستان، امارات، چین، ویتنام، سوریه، لبنان و عمان به دور بعد راه پیدا کردند.

به این ترتیب ایران و ژاپن در سید یک، کره جنوبی و استرالیا در سید ۲، عراق و عربستان در سید ۳، امارات و چین در سید ۴، عمان و سوریه در سید ۵ و لبنان و ویتنام در سید ۶ قرار خواهند گرفت و قرار است که این تیم‌ها در دو گروه ۶ تیمی روز سوم تیر ماه قرعه‌کشی شوند.

سایت عربی کوره از گروه مرگ سخن به میان آورد تا جایی که نوشت: کره جنوبی و ژاپن که معمولا از قاره آسیا به جام جهانی صعود می‌کنند احتمال دارد که هم‌گروه شوند چرا که کره جنوبی در سید ۲ است این درحالی است که ژاپن در سید یک قرار دارد و شاید این باعث شود یکی از دو تیم راهی جام جهانی نشود. تیم‌های سوریه، چین و ویتنام در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته‌اند و می‌توانند برای همه قدرت‌ها دردسرساز شوند.

این سایت عربی از قرار گرفتن ژاپن، کره جنوبی، عربستان، چین، سوریه و ویتنام  در یک گروه به عنوان گروه مرگ یاد کرد.

بر اساس این گزارش، در این صورت در دیگر گروه هم ایران، استرالیا، امارات، عراق، عمان و لبنان قرار خواهند گرفت که البته این گروه هم سخت است.

از هر گروه دو تیم به صورت مستقیم راهی جام جهانی می‌شوند و تیم سوم هم به مرحله پلی‌آف راه پیدا خواهد کرد و باید با نماینده کونکاکاف بازی کند. چهار سال قبل تیم‌های ایران، عربستان، کره جنوبی و ژاپن مستقیما به جام جهانی صعود کردند و استرالیا هم راهی پلی‌آف شد.

کد خبر 607897

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha