موفقیت تیم ملی فوتبال ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ در رسانه‌های کرواسی هم بازتاب داشت.

برانکو و اسکوچیچ

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران در نهایت پس از کش و قوس فراوان موفق به صعود دور نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد. تیم ملی که با هدایت مارک ویلموتس در دور رفت این مسابقات با قرار گرفتن در رده سوم جدول همه را رفتن به دور بعد ناامیدکرده بود با روی کار آمدن دراگان اسکوچیچ ورق برگشت و مرد کروات با پیروزی در چهار بازی متوالی دور برگشت مقابل هنگ‌کنگ، بحرین، کامبوج و عراق، تیم ملی را صدرنشین کرد تا سهم زیادی در راستای صعود تیم ملی ایران به دور نهایی داشته باشد.

از طرف دیگر برانکو ایوانکوویچ که برای این رقابت‌ها هدایت تیم ملی عمان را بر عهده دارد، جواز صعود به دور نهایی را گرفت. 

موفقیت سرمربی‌های کروات تیم ملی فوتبال ایران و عمان بازتاب زیادی در رسانه‌های کرواسی داشته است:

سایت «sportcom» کرواسی با انعکاس برد ایران و موفقیت اسکوچیچ اعلام کرد که این مربی کروات در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی است و ایران در دیداری تعیین کننده عراق را شکست داد.

این سایت نوشت: «ایران در دیداری تعیین کننده و با تک گل سردار آزمون موفق شد عراق را با یک گل شکست بدهد و اسکوچیچ به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کند. ایران با کسب ۶ برد و دو شکست با تفاضل گل چشمگیر (۳۴ گل زده و ۴ گل خورده) مقام نخست گروهش را کسب کرد. فقط ژاپن (۴۶ گل زده و ۲ گل خورده) به لطف بازی در گروه ضعیفی که رقیبش تاجیکستان بود، گل‌های بیشتری به ثمر رساند.»

عکس | بازتاب موفقیت دو مربی کروات در مقدماتی جام جهانی

همچنین سایت «nacional» کرواسی عملکرد سه مربی کُروات حاضر در مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا را بررسی کرده است. این سایت تیتر «ایوانکوویچ و اسکوچیچ با عمان و ایران به مرحله سوم انتخابی جام جهانی صعود کردند» را برای مطلب خود انتخاب کرد.

در بخشی از گزارش این سایت آمده است: «مرحله دوم مسابقات برای اسکوچیچ و برانکو ایوانکوویچ دو مربی کُروات که با ایران و عمان هستند با موفقیت به پایان رسید و این دو تیم موفق به کسب جایگاهشان در میان ۱۲ تیم نهایی شدند. اسکوچیچ با ایران صدرنشین گروه C شد در حالی که با عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج همگروه بود. عمان با برانکو ۱۸ امتیاز کسب کرد و در گروه E بعد از قطر در رده دوم قرار گرفت؛ گروهی که ایگور استیماچ سرمربی کروات هندوستان نتوانست این مرحله را با موفقیت به پایان برساند.»

عکس | بازتاب موفقیت دو مربی کروات در مقدماتی جام جهانی

کد خبر 607943

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha