مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
۰ نفر

در این چند ماه اخیر کسب و کارهای زیادی بودند که با ضرر زیادی همراه شدند و یا خیلی از افراد هم شغل خود را به کل ترک کردند و سراغ شغل جدید رفتند. اما در این بین کسانی هم بودند که از شیوع کرونا سود کردند و بیزینس خود را زیر و رو کردند. در ادامه به بررسی شغل هایی که درآمد بالایی در زمان کرونا داشتند و هنوز هم دارند می پردازیم.

image-20210614101454-1.jpeg

فروش اینترنتی

از همان ابتدا با خانه نشینی، مردم به سمت خرید اینترنتی و آنلاین سوق پیدا کردند و مشاغلی هم که محیطی برای فروش آنلاین نداشتند کم کم به این فکر افتادند تا راهی پیدا کنند. یکی از این راه ها، طراحی سایت فروشگاهی بود. توسط سایت و یا اپلیکیشن هر فروشنده ای می تواند محصولات خود را بفروشد. از لباس و پوشاک گرفته تا سوپر مارکت و محصولات غذایی. 

با فروش آنلاین قرنطینه هم نمی تواند ضرری به کسب و کار برساند و در هر شرایطی و در هر ساعتی فروش عالی خواهید داشت.

معرفی کسب و کارهای موفق در کرونا

شاید اوایل مردم خیلی عادت به خرید اینترنتی نداشتند اما رفته رفته با وجود امکانات ویژه مانند کد تخفیف،ارسال رایگان و .. افراد به خرید آنلاین رو آوردند و پس از مدتی دریافتند که بسیار راحت تر از خرید حضوری است و حتی پس از کرونا هم شاید همین روش را پیش بگیرند.

ارائه خدمات آنلاین

علاوه بر فروش، خدماتی هم که به صورت آنلاین ارائه می شوند، در دوران کرونا و خانه نشینی از محبوبیت بالایی برخوردار است. برای ارائه خدماتی مانند تعمیرات، نظافت و یا آموزش های آنلاین و آفلاین می توان از سایت استفاده کرد. طراحی سایت به روش حرفه ای بستری مناسب برای گسترش مشاغل است. 

یکی از حوزه های شغلی که در این دوران در جهان بسیار رونق داشت، پیام رسان هایی مانند زوم می باشند. جهت دورکاری، ویدیو کال و صحبت های گروهی و آموزش های آنلاین این برنامه ها بسیار پر رونق شده اند. 

سایت های آموزشی هم ورودی های بسیاری در این دوران داشتند. در ابتدا به علت عدم اعتماد مردم به رعایت پروتکل ها توسط قنادی ها، خیلی ها به سوی آموزش شیرینی پزی و قنادی روی آوردند. از یک سو یک عده آموزش های متنوعی در اینترنت قرار می دادند و از سوی دیگر افرادی با جلب اعتماد از جهت رعایت بهداشت، شیرینی های خانگی می فروختند.

سرگرمی و ورزش های خانگی

یکی دیگر از حوزه های پرطرفدار در این زمان، سرگرمی و ورزش هایی هستند که در خانه و با امکانات محدود هم قابل انجام هستند. به این منظور طراحی اپلیکیشن می تواند گزینه ی مناسبی باشد. اپ های ورزشی در زمان محدودیت رفتن به باشگاه، که برنامه ی ویژه ای به هر نفر برای ورزش می دهند بسیار محبوبیت پیدا کردند. همچنین اپ های بازی و یا شبکه های اجتماعی جهت ساخت ویدیو کاربران زیادی را جذب کردند.

معرفی کسب و کارهای موفق در کرونا

سایت و یا اپ هایی که فیلم و سریال به صورت آنلاین نمایش می دادند نیز در همین دسته جای دارند. میزان تماشای فیلم و سریال در این دوران حدود ۸۰ برابر افزایش پیدا کرده است و صاحبین این مشاغل نیز سود زیادی برده اند. اپ های کتاب که در زمینه ی فروش الکترونیکی و یا خواندن آنلاین فعالیت داشته اند میزان فروش و درآمد بسیار بالایی داشته اند.

همان طور که می دانیم شیوع این بیماری هنوز هم ادامه دارد و حالا حالاها تمام شدنی نیست حتی پس از تمام شدن هم مردم دیگر به عادت های سنتی قدیمی خود برنمی گردند و همین روش های دیجیتال را پیش می گیرند. پس اگر هنوز شغل شما به روش سنتی جلو می رود و روشی برای کسب درآمد آنلاین ندارید بهتر است هرچه زودتر اقدام کنید. تابان شهر با سابقه ی ۱۰ ساله آماده ی خدمت رسانی به شما برای راهیابی به دنیای آنلاین است.

کد خبر 607421

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha