گروه حوادث - مهدیه مصطفایی: داماد کینه‌جو که در جنایتی بی‌سابقه برای انتقام‌جویی از همسر سابقش، با ساکی پر از نارنجک و اسلحه به خانه پدرزنش رفته بود، با حضور در قتلگاه اقدام به بازسازی صحنه جنایت کرد.

در جریان این ماجرای خونین، مرد جنایتکار مادر زنش را به قتل رسانده و 7 عضو خانواده همسرش را مجروح کرده بود.

بنا‌براین گزارش، این جنایتکار 43ساله، متهم است که صبح دوم مردادماه، با در دست داشتن یک اسلحه و ساک مشکی رنگی که در آن 6 نارنجک جاسازی کرده بود به‌خانه پدرزنش در منطقه قلعه‌حسن‌خان حمله‌ور شده است.

در جریان این حمله، مرد کینه‌جو به انگیزه انتقام گرفتن از همسرش که مدتی قبل از وی جدا شده بود، اعضای خانواده همسرش و فرزندان خود را با پرتاب نارنجک و شلیک گلوله به شدت مجروح کرد و باعث مرگ مادر‌زنش شد.

 داماد کینه‌جو صبح پنجشنبه در حضور کارآگاهان جنایی شهرستان‌شهریار و قاضی پرونده به بازسازی صحنه و تشریح جزئیات این حادثه پرداخت و گفت: پس از آنکه با شکایت همسرم به زندان افتادم، کینه او را به دل گرفتم، در تمام مدتی که در زندان بودم نقشه قتل وی را طراحی می‌کردم و منتظر بودم تا از زندان خارج شوم.

چند روز قبل از حادثه، با گذاشتن وثیقه از زندان آزاد شدم و فرصت اجرای نقشه‌ برایم فراهم شد، از طریق یکی از دوستانم که در زندان با وی آشنا شده بودم، توانستم 6 نارنجک و یک اسلحه خریداری کنم.

بعد از آن چندین‌بار به همسر سابقم تلفن کردم و از او خواستم رضایت بدهد تا از زندان آزاد شوم اما وی قبول نکرد.

صبح روز حادثه

مرد متهم در ادامه افزود: صبح روز حادثه وقتی وارد محل شدم همه جا ساکت بود و هیچ سروصدایی نمی‌آمد.

دقایقی را پشت در خانه کمین کردم، چند لحظه بعد پدرزنم که در حال شست‌و‌شوی حیاط و آب‌دادن به گل‌ها بود، متوجه شد کسی پشت در حیاط ایستاده است، بنابراین در را باز کرد و من هم با یک حرکت سریع و با تهدید اسلحه او را به داخل‌خانه کشاندم.

عامل جنایت در ادامه بازسازی صحنه، درحالی‌که محل‌هایی  که در لحظات جنایت، از آ‌نجا نارنجک پرتاب کرده و اقدام به شلیک گلوله کرده بود را به قاضی پرونده نشان می‌داد، ادامه داد: وقتی به همراه پدر زنم وارد حیاط خانه شدم، او را با تهدید اسلحه کنار دیوار نگه داشتم، با نگاهی که به داخل خانه انداختم به تصور‌اینکه همسرم در نزدیکی در خوابیده است، یکی از نارنجک‌ها را از داخل کیفم خارج کردم و با کشیدن ضامنش داخل خانه انداختم تا او را به قتل برسانم.

در همان لحظه با اسلحه چندین تیر شلیک کردم در حالی که پسرم و همسر سابقم مرا تعقیب می‌کردند به داخل کوچه دویدم.

پسرم به سمت من دوید و مرا گرفت. به او گفتم تو را نمی‌کشم اما به طرف همسرم چند تیر شلیک کردم و وقتی آنها به داخل حیاط دویدند دوباره یک نارنجک دیگر به داخل حیاط پرتاب کردم و از محل گریختم.

در ادامه بازسازی صحنه جنایت، یکی از شاهدان حادثه به تشریح جزئیات حادثه پرداخت و گفت: داماد انتقام‌جو اسلحه‌ خود را به سمت همسر و فرزندش نشانه رفته بود و آنها را به قتل تهدید می‌کرد.

قاضی عارف‌رضایی- رئیس شعبه 102 دادگاه شهرقدس- در پایان بازسازی صحنه جنایت با قدردانی از کارآگاهان پلیس جنایی شهریار که در کمتر از 3 هفته توانستند این مرد را دستگیر کنند، به همشهری گفت: تحقیقات از 3 متهم دیگر این پرونده که از بستگان نزدیک متهم بوده و در اختفای وی همکاری داشته‌اند نیز ادامه دارد.

کد خبر 60678

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز