تیم پرسپولیس در فولادشهر اصفهان از سد ذوب‌آهن گذشت.

پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، پرسپولیسی‌ها در بازی معوقه از هفته بیست‌ویکم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر میهمان ذوب‌آهن اصفهان بودند. سرخ‌های پایتخت در شرایطی پا به این مسابقه گذاشتند که با یک بازی کمتر از سپاهان صدرجدولی با ۳ امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفته و برای رسیدن به صدر جدول نیاز مبرمی به یک پیروزی گل داشتند. تیم ذوب‌آهن هم که در پایین جدول خطر سقوط را حس می‌کند برای امتیاز کامل این دیدار پا به زمین مسابقه گذاشته بود. 

بازی هجومی در ابتدای نیمه نخست در دستور کار هر دو تیم قرار داشت اما این پرسپولیسی‌ها بودند که بعد از گذشت دقایقی از بازی صاحب توپ و میدان شدند و چند موقعیت گلزنی هم ایجاد کردند که با بی‌دقتی فرصت‌ها را از دست دادند. مهمترین موقعیت گلزنی برای پرسپولیس در دقیقه۲۲ اتفاق افتاد، امید عالیشاه از سمت چپ توپ را روی دروازه فرستاد اما ضربه آل‌کثیر تبدیل به گل نشد و از کنار دروازه به بیرون رفت.

درحالیکه چیزی به پایان نیمه اول باقی نمانده بود پرسپولیسی‌ها روی یک اشتباه مهلک دروازه خود را باز شده دیدند. در دقیقه ۳۶ روی پاس به عقب کمال کامیابی‌نیا به حامد لک، دروازه‌بان پرسپولیس در شرایطی که مهاجم حریف پرسینگ کرده بود، به شکلی عجیب توپ را دفع کرد و سینا اسد بیگی توپ را وارد دروازه کرد تا ذوبی‌ها با یک گل برتری به رختکن بروند.

پرسپولیسی‌ها نیمه دوم را برای جبران خورده هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۴۸ روی پرتاب اوت وحید امیری، توپ در تیر دوم کمال رسید که ضربه بغل پای این بازیکن به تیرک دروازه خورد و گل نشد. 

در ادامه و در دقیقه ۵۲ مهدی عبدی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و به زیبایی دروازه را گشود ولی کمک داور گل را به دلیل آفساید مردود کرد.

شاگردان گل‌محمدی که از چپ و راست روی دروازه ذوب‌آهن حمله‌ور شده بودند بالاخره در دقیقه ۶۸ با ارسال احمد نورالهی و ضربه سر شهریار مغانلو که تازه وارد بازی شده بود به گل اول رسیدند.

پرسپولیسی‌ها که بعد از گل اول روحیه گرفته بودند باز هم دست از حملات خود نکشیدند و در دقیقه ۸۰ با ارسال دقیق امید عالیشاه از جناح راست، مهدی عبدی با ضربه سر دومین گل سرخ‌ها را به ثمر رساند.

پرسپولیس با این پیروزی ۴۸ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیت کرد. 

کد خبر 603242

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha