پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
۰ نفر

سالمندان منطقه ۱۴ در بوستان زیتون و مجموعه ورزشی تختی واکسینه می‌شوند.

دوچرخه

مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه ۱۴دراین‌باره گفت: «طرح واکسیناسیون طبق آمار وزارت بهداشت برای رده سنی اعلام شده در نظر گرفته شده است. طبق تعاملی که با مرکز بهداشت شرق داشتیم ۲ مکان سوله بحران بوستان زیتون و دیگری مجموعه ورزشی تختی را برای انجام واکسیناسیون معرفی کردیم.

البته در ورزشگاه تختی واکسیناسیون خودرویی صورت می‌گیرد.» «لیلا اسمی» افزود: «طبق اطلاع‌رسانی انجام شده، شهروندان می‌توانند با در دست داشتن شناسنامه یا کارت‌ملی به یکی از مراکز مشخص شده مراجعه کنند.» او ادامه داد: «علاوه بر بوستان زیتون و ورزشگاه تختی همه مراکز جامع سلامت منطقه هم در اجرای طرح واکسیناسیون همکاری می‌کنند.

این کار انجام واکسیناسیون را برای شهروندان آسان‌تر کرده چراکه بسیاری از آنها به دلیل کهولت سن یا کسالت امکان حضور در مراکز تعیین شده را ندارند.» او ادامه داد: «تعداد کسانی که به بیماری‌های خاص مبتلا هستند یا ویلچرسوارند، کم نیست. ‌ تردد آنها با خودرو بسیار راحت است و می‌توانند بدون اینکه از خودرو پیاده شوند واکسن بزنند.» در امکانی که برای اجرای طرح در نظر گرفته شده علاوه بر کارشناسان مرکز بهداشت شرق، پزشک عمومی مستقر است تا شرایط شهروندان بعد از تزریق واکسن را بررسی کند. به گفته اسمی، سهمیه روزانه‌دوز واکسن برای بوستان زیتون ۳۰۰ عدد است اما تعداد مراجعه‌کنندگان بین ۱۵۰ تا ۱۷۰ شهروند برآورد شده است.  

کد خبر 603045

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha