مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
۰ نفر

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از واکسیناسیون ۳۵هزار سالمند بالای ۸۰سال در استان خبر داد و گفت: این افراد طی یک هفته علیه کرونا واکسینه می‌شوند.

تزریق واکسن سالمندان

«مهدی محمدی»  در گفت‌وگو با همشهری‌ آنلاین با اشاره به آغاز واکسیناسیون عمومی در کرمانشاه اظهار کرد: ۳۵هزار نفر در استان بالای ۸۰سال سن دارند که از امروز سه‌شنبه هفتم اردیبهشت به مدت یک هفته در مراکز درمانی تعیین شده واکسینه می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۱۵مرکز در شهر کرمانشاه و ۲ تا ۴ مرکز در شهرستان‌های استان پذیرای سالمندان برای تزریق واکسن کرونا خواهند بود، افزود: واکسیناسیون در کرمانشاه طبق برنامه و اعلام وزارت بهداشت انجام می‌شود.

محمدی با تاکید بر اینکه مراکز تعیین شده برای واکسیناسیون طبق سامانه بهداشت با افراد سالمند تماس می گیرند، افزود: مراکز از طریق تماس تلفنی روز و ساعت تزریق واکسن را برای جلوگیری از ازدحام جمعیت به سالمند از پیش اعلام می‌کنند.

او با بیان اینکه واکسیناسیون عمومی در استان براساس برنامه ستاد ملی کرونا و وزرات بهداشت انجام می‌شود، اضافه کرد: از فردا هشتم اردیبهشت واکسیناسیون بیماران خاص و صعب‌العلاج نیز آغاز می‌شود. بیماران تالاسمی کلینیک «بوستان»  و بیماران کلیوی در مرکز دیالیزی امام رضا(ع) واکسینه خواهند شد. بر این اساس بیماران سرطانی و دیگر بیماران خاص نیز نیز در الویت بعدی واکسیناسیون قرار خواهند گرفت.

کد خبر 597740
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha