مقام قضایی بر اساس اختیاراتی که دارد و با توجه به محرمانه بودن رسیدگی به پرونده، با افرادی که اقدام به اظهارنظرهای غیردقیق و غیرمسئولانه و بدون سند و مدرک در این خصوص کرده‌اند، برخورد خواهد کرد؛ چراکه صحبت کردن و اظهارنظر در این پرونده مستقیما با آبروی افراد سر و کار دارد و باید صحت و سقم آن پیش از انتشار مورد تأیید قرار بگیرد.

خرمدین

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روزنامه همشهری، چند روز از افشای قتل هولناک بابک خرمدین، کارگردان و مدرس سینما، به‌دست پدر و مادرش و اعتراف آنها به ۲ قتل دیگر (قتل دختر و دامادشان) می‌گذرد و جامعه همچنان در شوک عمیق این حادثه هولناک و تکان‌دهنده است.

در این میان اما افرادی با اظهارنظرهای جنجالی که بعضا بسیاری از گفته‌هایشان هنوز ثابت نشده، خواسته یا ناخواسته باعث به‌وجود آمدن جوی از اضطراب و نگرانی در جامعه شده و افکار عمومی را با تنش روبه‌رو کرده‌اند که به همین دلیل مرجع رسیدگی‌کننده به پرونده هشدار داده که در صورت اظهارنظرهای بدون سند از سوی افراد درباره این پرونده، با آنها برخورد قضایی و قانونی خواهد شد.

این روزها که همه‌جا صحبت از جنایات هولناکی است که پدر و مادری سالخورده در شهرک اکباتان رقم زده‌اند و در طول ۱۰ سال، پسر، دختر و دامادشان را به قتل رسانده و اجسادشان را مثله کرده‌اند، بازار شایعات نیز در فضای مجازی داغ‌تر از همیشه است و هر روز اظهارنظرهایی تازه و جنجالی درباره این پرونده از سوی افراد مختلف مطرح می‌شود.

از جمله گفته‌های یکی از دوستان آرزو (یکی از مقتولان) مبنی‌ بر این که آرزو توسط پدرش در سنین کودکی مورد تجاوز قرار گرفته بود یا اظهارنظر یکی از بازیگران سینما در اینستاگرام که مدعی شده است پدر بابک خرمدین (متهم به قتل) با همکاری مادر به دختر تجاوز می‌کرده و خبرها حاکی است که دعوای شب قبل از مرگ بابک نیز بر سر تعرض پدر به یکی از دانشجویان دختر مراجعه‌کننده به خانه آنها بوده است.

این بازیگر سینما در حالی چنین اظهارنظری را مطرح کرده که هیچ‌گونه مدرک معتبر یا سندی درخصوص گفته‌اش به دادسرای جنایی تهران ارائه نداده و فقط در حد یک اظهارنظر شخصی در فضای مجازی بوده است.

حال آن که مقام قضایی مرجع اصلی درخصوص انتشار چنین اخباری است و چنانچه موضوعی صحت و سقم آن تأیید نشده، نباید مطرح شود. چرا که جامعه به اندازه کافی در شوک این خبر هولناک است و از سوی دیگر چنانچه هر کس اطلاعات، اظهارنظر، سند یا مدرکی درخصوص این پرونده دارد می‌تواند به شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران مراجعه کند و مقام قضایی این اطمینان را داده که تمام اطلاعات به‌صورت محرمانه می‌ماند تا هرچه زودتر ابهامات پرونده برطرف شود.

همچنین به غیر از این اظهارنظرها یک‌سری تصاویر نیز در فضای مجازی منتشر شده که آنها نیز مورد تأیید مقام قضایی قرار نگرفته است.

مقام قضایی براساس اختیاراتی که دارد و با توجه به محرمانه بودن رسیدگی به پرونده، با افرادی که اقدام به اظهارنظرهای غیردقیق و غیرمسئولانه و بدون سند و مدرک در این خصوص کرده‌اند، برخورد خواهد کرد؛ چراکه صحبت کردن و اظهارنظر در این پرونده مستقیما با آبروی افراد سر و کار دارد و باید صحت و سقم آن پیش از انتشار مورد تأیید قرار بگیرد.

تحقیقات تازه

تحقیقات در این پرونده جنجالی همچنان توسط تیم جنایی پایتخت ادامه دارد و در تازه‌ترین اتفاق، فرزندان متهمان در دادسرای جنایی تهران و اداره آگاهی حضور یافتند و درخصوص قتل‌ها از آنها تحقیق شده است. فرزندان متهمان گفته‌اند که میان پدر و مادرشان و بابک خرمدین در داخل خانه رابطه خوبی برقرار نبوده و آنها همیشه با هم درگیری داشته‌اند.

در این میان دختر خانواده که هنوز از جنایت هولناکی که پدر و مادرش رقم زده‌اند شوکه بود، در تحقیقات گفت: من اصلا از قتل‌ها اطلاعی نداشتم. اما تا جایی که می‌دانستم بابک رفتار خوبی با پدر و مادرم نداشت. همیشه آنها را اذیت و به آنها بی‌احترامی می‌کرد. بارها از مادرم شنیده بودم که بابک او را اذیت کرده و احترام سن بالای او را نگه نمی‌داشت.

وی در ادامه گفت: پدر و مادرم کمی حالت‌های عصبی داشتند، بابک هم کمی داشت و البته این عصبی بودن آنها ارثی است اما به این حد نبود که بخواهند چنین جنایات هولناکی را رقم بزنند و من هنوز در شوک این ماجرا هستم.

وی درخصوص اظهارنظرهای مطرح‌شده در فضای مجازی نیز گفت: من نمی‌دانم افرادی که اظهارنظرهای بی‌مورد می‌کنند چرا به فکر آبروی افراد نیستند. خواهش می‌کنم با آبروی ما بازی نکنید. خواهرم به هیچ عنوان درخصوص این که پدرم او را آزار می‌داده صحبتی با من که خواهرش بودم نکرده بود و من واقعا اطلاعی در این خصوص ندارم. بعید می‌دانم چنین موضوعی صحت داشته باشد. وی گفت: رابطه خانوادگی ما خوب بود و مشکلی نداشتیم. 

او درخصوص ناپدید شدن ناگهانی خواهرش نیز گفت: پدرم ۳ سال قبل به من گفت خواهرم به شیراز رفته و در آنجا ازدواج کرده است. بعد که بیشتر پیگیر شدم گفت به ترکیه رفته است. اما از خواهرم بی‌خبر بودم و چون خیلی نگرانش بودم چند ‌ماه قبل گزارش مفقود شدنش را اعلام کردم. چون تصور می‌کردم در ترکیه بلایی سرش آمده است. اصلا فکر نمی‌کردم پدر و مادرم او را به قتل رسانده‌اند.

کد خبر 602535

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 60
  • نظرات در صف انتشار: 154
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    در مورد این گفته پدر که اگر آزاد شوم آزیتا را را هم میکشم چیزی نگفت؟
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      86 8
      انقدر ترسیده و مقهور پدر شده که اینجا هم داره ازش دفاع میکنه در حالی که پدر تهدید به قتلش کرده
  • سهيلا IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    به هر حال از قاتل نميشه حمايت اگر چه پدر باشد و اينكه قتل رابا توجيه كردن بدرفتاري مقتول توجيه كرد.
    • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      73 8
      آبروی رفته رو آزیتا جان نمیتوان جمع کردپس تفره نرو قاتلین رو حمایت نکن هر کی بد اخلاقه باید کشت اونم فرزند.بنده خدا اون بیاد ایندفعه تو رو بچه هات میکشه درصدد جمع کردن آبرو نباش جونت در خطره
  • تینا IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    فقط آرزوی صبر برای مردم با شنیدن این اخبار خشن
  • من! IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    جنایتکار هستن این پدر و مادر ، دلشون اصلا از سنگخ
    • ناشناس IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      74 5
      کاملا موافقم.خدایا صبر
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    به نظر میرسه این خواهر هم دست کمی از پدر و مادرش نداشته باشه چون یه جورایی حق رو به اونها داده که بابک رو به خاطر بدرفتاری به قتل برسونن
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      73 7
      احسنت
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      اینا با این کارشون تو کشور وحشت انداختن بعد دختره میگه درمورد ما حرف نزدید ابروی مارو نبرید،،مگه شما آبرو دارید کسی ک سه نفر از خانواده ی خودشو میکشه با اون وضع فجیح مگه به ابرو فکر میکنه
  • سیدحسین محمودی IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    90 22
    باباهه کاملاروانیوجنون داره که میگه بیام بیرون ازیتاهم م می کشم از قیافه پدرومادرش نفرت می باره بیشتردقت کن میبینی
    • پیشنهاد IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      نگفته حق داشتن . گفته اونا درست می گفتن که بابک رفتار بدی داشته و آزار می رسونده . حرفشون رو تائید کرده . حالا اگر کسی به قتل اعتراف کرد که نباید همه گناه های دنیا رو بهش وصل کرد . تازه هنوز چیزی ثابت نشده . از کجا معلوم اینا گناه کس دیگری رو به گردن نگرفته باشن ؟ وقتی می گن هر سه قتل رو یه جور انجام دادن . هنوز حرفاشون متناقض نشده . یه کم تحقیق شاید شرایط دیگری رو ثابت کنه . بهتره زود قضاوت نکنیم . به قول اون خانم بازیگر که اومده مثلا اطلاعر سانی کنه یکی نیست بگه تو می گی پدر به دانشجوی دختر تعرض کرده . دانشجوی دختر خونه استاد چی کار داشته ؟ این که خودش فساد بابک رو اثبات می کنه . از طرفی گیریم دانشجو خونه شون بوده . بابک کجا بوده که پدرش تعرض کنه بدترین حالتش اینه که اگر بخوایم همه خانواده رو فاسد در نظر بگیریم هم اون موقع بابک تبرئه نمی شه . پس بهتره به جای عجله کردن و حکم صادر کردن . صبر کنیم که همه چیز روشن بشه بالاخره پدر و مادر هستن . ( البته اگر این هم ثابت بشه ) باید تا آخرین لحظه حرمتشون حفظ بشه . حتی قاتل هم باشن برا بچه شون که زحمت کشیدن که ...
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    من به خاطر این اخبار واقعا حالم بده
    • حام IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      20 12
      نفرت روچطوری دیدی
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    چطور ممکنه آدم سه سال تنها خواهرش رو نبینه و سراغش رو نگیره ؟
    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      72 23
      توروخداانقدنظرندیدداریدگناه کی روداریدمیشوریدبزاریدقانون کارشوانجام بده لطفامن ازکسی دفاع نمیکنم ولی این جورحرفهاهم درست نی ماکه نمیدونیم چه اتفاقی بین اوناافتاده
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    مگه نمی گفتن آرزو ام اس شدید داشته پس چطور برای خواهرش سوال نشده که اون چطور رفته شیراز و چطور رفته ترکیه
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    90 15
    این پرونده واقعا عجیبه و حالا که همه مردم ازش خبردار شدن و احساساتشون جریحه دار شده مسسئولان باید مردم رو در جریان همه واقعیات و جزئیاتش قرار بدن
    • زهرا IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      واقعا اینجا یه سوال بزرگ وجود داره شاید خواهر هم از ترس مجبور به دفاع از پدر و مادر شده و شاید هم باز این حرفها دروغ و کذبه
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    55 16
    قاضی محترم خودش میداند چه بکند ... وگرنه جامعه پر از افکار بد میشود الان هم حرف و‌حدیث بسیار است دادگاه را لطفا علنی کتید
  • ترنم IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    این دختره انگار نمیدونه اگر پدر مادرش نگرفته بودن مقتول بعدی خودش بود که اینقدر از باباش دفاع میکنه؟؟؟؟؟ بعدشم من کاری به دروغ و راست تجاوز ندارم ولی ینی نمیشه ی موضوع رو تو ندونی ولی دوست صمیمیش بدونه؟ من الان جیزایی رو دوستای صمیمیم میدونن ک خانواده یا ابجیم نمیدونن این چ دلیلی چون تو نمیدونی پس دروغه؟؟؟؟ خبری از خانواده داماد نیست؟ من اگر میتونسم میرفتم دنبال ماجرا و تا حکم قصاص این دوتارو صادر نمیکردن ول نمیکردم. دختره بجای اینکه برای مزگ داداش و آبجیش ناراحت باشه از اون مرد که بانامردی تمام کشتتشون و زندگیشونو گرفته دفاع میکنه، عقل تو سرت بود و میفهمیدی مقتول بعدی خودتی اینقدر دفاع نمیکردی از ی شیطان! فرض پسرت بد بود آخه بتوچه مرررردک که مسؤول پاک کردن زمین از اراذل شدی؟؟؟؟؟ تو خوبی سه نفر بدن؟؟؟؟؟؟ حالا از دخترش بپرسین چه بدی خودش داره ک باباش میخاد بکشتش؟؟؟؟
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    راست میگن دیگه، اصلا مجازات کسی که اظهارنظری را مطرح کرده و هیچ‌گونه مدرک معتبر یا سندی درخصوص گفته‌اش نداره و فقط در حد یک اظهارنظر شخصی باشه ،مجازاتش این باشه که یک روز تمام باید تو سلول ونفرادی کنار پدر و مادر بابک بشینه ،و به پنجره نگاه کنه وآه بکشه
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      45 29
      دختره خودش میدونه کارباباشه ازهمه چیزهم خبرداره ازاین ترس داره که نوبت بدی خودشه شایدهم همدست باباش بوده
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      19 30
      آفرین. حقیقت را بیان نمودی.
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      به نظرم خود این هم همدست بوده بابا هم برا رد گم‌کنی گفت میکشتم ینا رو هم
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      29 6
      با حرفات موافقم دوست عزیز به نظر من این پدر ماد باید عین فرزنداش کشته بشه وتو سطل زباله شهر پخش بشه
  • مهشید IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    54 6
    واقعا مردم حالشون بد شده از همچین جنایاتی اونم از کسانی که میگن بهشون پدر و مادر والا واقعا خدا صبر به دل مردم بده همه ناراحتن و دلسرد وقتی همچین چیزایی میشنون
  • مجید IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    63 4
    اصلا نمیتوان گفت این پدر ومادر انسان که اصلا حتی ادم باشند چون هرادمی هم چنین کاری نمیکند وبعد اصلا عذاب وجدان نداشته باشدواقعا خیلی باعث تاسف است که چه حیواناتی پیدا میشوند
    • س IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      21 5
      یاالله
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      34 2
      سلام اره واقعا ما چند روزه حالمون خیلی بده وحشت افتاده ب جونمون این دختره هم ترسیده داره دفاع میکنه از پدرش اگه نگرفته بودنشون قتل بعدی خودش بود
  • آیدا IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    48 2
    واقعاااااااا تعجب داره!اخه چرا یه پدر باید با عزیزانش این کارو کنه؟هرچقدر هم ک فرزندانش دچار فساد اخلاقی شده بودند این پدر چطور تونسته واقعا؟
  • سارا IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    47 4
    اینکه پدربابک به خاطر تجاوزوتعرض بخواد همچین کاری کنه برای ماقابل باورتره تااینکه بابک بخاطر بدررفتاری همچین سرنوشتی داشته باشه تازه اگه بخوایم اون دوقتل دیگه رو ندید بگیریم فقط خدامیدونه چی پشت پرده هست
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    30 40
    خواهشا این اخبارو به مردم ندین
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    52 6
    حالا جالبه خواهره میگه با ابروی خانواده ما بازی کنید آخه پدر و مادرت آبرو نزاشتن
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    53 4
    این خواهر از خودت نپرسیدی چطوری پدر از آرزو خبر داره که مثلا رفته شیراز یا ترکیه سوال نشد چرا فقط از اونا خبر خواهر تو میگیری چرا خودش باهات تماس نمی گیره یا شماره ای نمیدن تا تو باهاش تماس بگیری
  • بهزاد IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    60 3
    دلیل قتل فرزندانش هر چه هست خدا میداند ولی نباید فرزندان خود را میکشت و چون دو تن از فرزندان و داماد خود را کشته باید حکم سنگینی برایش در نظر گرفته شود تا درس عبرت دیگران شود مگر نه قتل فرزند در جامعه بیشتر خواهد شد بخصوص تو ازن اوضاع کشور که در اکثریت خانوادها درگیری و بحث هست اگر حکم سنگین ندهید قتل ها بیشتر میشود
  • US ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    50 6
    تو که دختر جون کمتر از همه انگار پدر و مادرت رو می شناختی . ضمنا" مسلم است که اگر خواهرت مورد تعرض پدر بوده , با اخلاق پدرت , با تو در میان نمی گذاشته .
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    23 17
    دختر است دیگر ...در همه حال از پدرش طرفداری میکنه
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    19 28
    اینقدر این اخبار قتل و این جور حوادث را این دست آن دست نکنید و تیتر اخبار نکنید حال همه بد میشه و همه حس بدی پیدا می کنند تا مدتها در ذهن می ماند تورا به خدا فقط به فکر جمع کردن خبر نباشید همینطوری هم شرایط کرونا افسردگی اور است دیگه بدتر نکنید
  • زهرا IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    24 8
    منکه میگم راسته حرفاشون چون اون خانوم بازیگر و اون دوست صمیمی هیچوقت نمیخوان به خاطر یک گفته دروغ خودشون تو دردسر بندازن و از اونجایی که دختر بزرگ اکبر خرمدین فوت شده و مدرک معتبر نیست خب معلومه برای اینکه ولوله بیشتر نشه روش و میپوشونن و دختر کوچک هم به اصطلاح خواسته آبرو داریی کنه
  • ماهان IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    33 5
    با سلام :خیلی از بچها هستن که پدر. مادر ازشون ناراضی هستن ولی هیچگاه راضی به این نمیشن که حتی کوچکترین آسیبی به فرزندانشون برسه چه برسه به اینکه چنین جنایتی رو انجام بدن و منم فکر میکنم که این خواهر هم........
  • DE ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    33 8
    باید این مادر پدر رو مسله کنند همان طوریکه خودشان فرزندان شأن را کردند باید قاضی بدترین حکمی که تابه حال به کسی نداده برای این مادر و پدر صادر کنند من این تقاضا را عاجزانه از قاضی محترم دادگاه دارم
  • زهرا IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    56 7
    یه سوال برایه منم ایجاد شده چطور خواهریی بودیی که پدرت گفته خواهرت رفته شیراز شوهر کرده و تو اصلا خبر از خواهرت نداشتی بالاخره علف هرز که نبودن خانواده پسره یه مجلسی یه خواستگاریی یه رفت و آمدیی چیزیی بعد تو چطور خواهریی بودیی که سه سال از خواهرت خبر نداشتی نه یک زنگی نه یک تلفنی نه یک آدرسی جالبه بعد ادعاشم میشه خواهرشم بوده من نگرانش بودم رفتم به پلیس گفتم اونم بعدسه سال کلا مشخصه خانواده درب و داغونی بودن و دختره قشنگ داره دروغ میگه تو این جامعه که تلگرام و واتساپ و اینستا هست و همه موبایل دارن چطور تویه به ظاهر خواهرهیچ چیزیی از خواهرت نداشتی که خواهری حتی یه شماره هم ازش نداشتی تو این سه سال باهاش صحبت کنی
  • ساناز IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    55 5
    اصلا بابک بد بود بیرونش میکردن اصلا میکشتنش حیوون هم نمیتونه بچه شو تیکه تیکه کنه اونها دارن خودشون و توجیع میکنن و دخترش هم بخاطر ابروش اینطور گفته اونها باید اعدام شن .چطور میشه یه مادر به تیکه تیکه شدن فرزندش نگا کنه
  • جواد IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    45 6
    تو که از خانوادت بی خبری.... خیلی تاسف داره شرم
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    48 3
    خانم آزیتا جان ،طرفداری نکن ،اینجا مسئله ی جان خودتو شوهرو بچه هات درمیونه و افکار میلیونها آدم که مشوش شده و فکرو ذهنشون چند روزه که بهم ریخته شما پدرومادر شمابه جای عذرخواهی از مردم به فکر آبرویید !!!!!!!؟من تا این سن همچین چیزی نشنیده بودم ،حتی آدمخوارها با بچه هاشون همچین کاری نکردن ،شما باید از مردم بابت این اضطراب عذرخواهی کنید
  • افرا IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    19 14
    من تاچیزی که باسندومدرک نبینم ویاپی به صحت آن نبرم باورندارم. سرک کشیدن توزندگی شماکنن وبدون اطلاع صحت واقعیت قضاوتتون کنن چه حالی میشید.؟ چیزی که برای خودت ناپسندمیدونی برای دیگران هم بدان.
  • ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    29 6
    یا صاحب الزمان عج... این چه کاری دیگه؟ تا کی در غیبتی؟ ببین چه حکایتهای بوجود میاد
  • فرزانه ش IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    34 5
    شایداین پدر جنون دارد ولی مادر کاملا بیمار است
  • شیما آراسته IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    41 9
    دختر خانم لطفا از جنایت وجنایتکار حمایت نکن ،چونکه دامن خودت را هم میگیره،به فکر آبرو نباش ،به فکر اون بدبختهایی باش که توسط اونها کشته و سلاخی شدند.
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    40 5
    من یه مادرم اصلا باور نمیکم که یه مادر نتونه جلو این جنایتو بگیره اول اون مادر سنگلدل رو باید محاکمه بشه وعدل خدا براش صادر کنن
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    45 4
    چیزی که کاملا واضحه اینه که کلا خانوادگی نرمال نیستن و همشون مشکل دارن.
  • محمد IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    30 6
    لطفا سعی در دنبال کردن و رسانه ای کردن این جور اخبار نباشید،چون قبح این جور کار ها در طول زمان از بین میرود و امری عادی جلوه میکند،
  • علی جامعی ترک IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    4 33
    سلام احساسی برخورد نکنید با مسئله ! شاید یک مشکلی تو زندگی بین پدر و پسر بوده که پدر ترجیح داده خودش عدالت را برقرار کنه مسئلا" من به پدرم همش سرکوفت میدم که چرا ان موقع که کار میکرد نان مردم را نبرید که پارتی پیدا کنه حالا من جاش سر کار باشم من بیکارم و خیلی فشار به من میاد
  • فری IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    30 6
    اگ بخاطر ولی دم بودن اعدامش نمیکنن بخاطر قتل دامادش اعدامش کنند
  • ناشناس IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    43 5
    بنظر من هیچ صمیمیتی بین اون و خواهرش برا گفتن این جور چیزا نبوده که اگر بود بعد از سه سال تازه چند ماه پیش اعلام مفقودیتشو نمیکرد..چطور ممکنه همه خواهر برادراشون این همه وقت سراغی از اون بیچاره نمیگرفتن و پیگیر نمیشدن..واقعا خانواده عجیبی بودن
  • ک.م IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    23 4
    تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
  • صبا IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    39 6
    بابک اذیت میکرد ، ارزو هم اذیت میکرد ، آزیتا خانم داماد بدبخت که فقط شش ماه داماد پدرت بود چه گناهی داشت مگه هرکی اذیت کرد باید بکشی
  • ر ز. RU ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    14 7
    خدا صبر بده به خواهر و برادر بابک خرمدین. خیلی سخته
  • سهیلا IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    31 4
    واقعا وحشتناکه