همشهری آنلاین: محمد علیرضایی شناگر ماده 100 متر قورباغه ایران به دلیل شرکت نکردن در مسابقه این ماده از دور رقابت‌های المپیک 2008 حذف شد.

شناگرانی از صربستان، ایسلند، اتریش، ترکیه، استونی، چین و رژیم اشغالگر قدس حریفان علیرضایی در این مرحله بودند.

شناگر اتریش با یک دقیقه و 93 صدم ثانیه در گروه چهارم در مکان نخست ایستاد. مسابقات شنای المپیک 2008 در مرکز ملی ورزش‌های آبی چین برگزاری می‌شود.

بیماری شناگر قورباغه
رئیس سازمان تربیت بدنی با اشاره به حضور شناگر اسرائیلی در گروه علیرضایی گفت: محمد علیرضایی به دلیل بیماری در مسابقات شنای المپیک شرکت نکرد.

محمد علی آبادی در رابطه با شرکت نکردن محمد علیرضایی در مسابقات 100 متر قورباغه بازی‌های المپیک گفت: نظر رسمی سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک شرکت وی در مسابقات بود اما آن‌طور که به من اطلاع دادند گویا علیرضایی سابقه‌ بیماری قبلی داشته که پیش از مسابقه برای او مشکل ایجاد کرده و نتوانست در مسابقات شرکت کند و من هر مورد دیگری غیر از این را تکذیب می کنم.

انتظار مدال داشتیم
رییس سازمان تربیت بدنی در خصوص عملکرد ورزشکاران ایران در روز نخست بازی‌های المپیک گفت: ما از روز اول برای کسب مدال پا به بازی‌های المپیک گذاشتیم. روز اول بدون مدال برای کاروان ایران گذشت اما در تمام روزها به کسب مدال امیدواریم.

وی ادامه داد: در برخی رشته‌ها پشتوانه و شانس بیشتری برای کسب مدال داریم و در برخی رشته‌ها شانس کمتر اما امیدوارم هر چه زودتر در رشته‌هایی که توانایی کسب مدال داریم مدال به دست بیاوریم.

رئیس سازمان تربیت بدنی گفت: فردا (یکشنبه 20 مرداد) از آرش میر اسماعیلی توقع کسب مدال داریم، همچنین امیدوارم حمید سوریان نیز با آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی کاروان ایران را صاحب مدال کند. امیدوارم این دو ورزشکارصاحب خوش رنگ ترین مدال شوند و آغازی باشد برای کسب مدال های دیگر برای کشورمان.

کد خبر 60209

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز