همشهری آنلاین: قایقرانان ایران در اولین روز برگزاری مسابقات المپیک 2008 پکن به نتایج قابل قبولی دست پیدا نکردند و برای صعود باید منتظر نتایج دیگر قایقرانان باشند.

به گزارش ایسنا در رقابت‌های گروهی قایقرانی روئینگ هما حسینی و محسن شادی در گروه‌های خود به ترتیب چهارم و پنجم شدند و برای مشخص شدن وضعیت‌شان برای صعود به مرحله‌ی بعد باید منتظر نتیجه‌ی قایقرانان گروه‌های دیگر باقی بمانند.

در این رقابت‌ها هما هما حسینی، نخستین قایقران زن ایران که موفق به کسب سهمیه المپیک شد، ظهر شنبه 19 مرداد به وقت پکن در رقابت‌های تک نفره در گروه پنجم با کسب زمان 9 دقیقه و 2 ثانیه و 12 صدم ثانیه مسافت دو هزار متری را طی کرد و به مقام چهارم در گروه خود رسید.

در این گروه ورزشکار ایتالیایی با هفت دقیقه و 43 ثانیه و 28 صدم ثانیه اول شد، قایقران استرالیایی با 7 دقیقه و 57 ثانیه و 95 صدم ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت و ورزشکار السالوادوری هم با 8 دقیقه و 32 ثانیه و 6 صدم ثانیه در جایگاه سوم ایستاد.

محسن شادی هم امروز ظهر به وقت محلی در گروه اول رقابت‌های رویینگ تک نفره مسافت دو هزار متری را با زمان 7 دقیقه و 48 ثانیه و 24 صدم ثانیه طی کرد و در گروه شش نفره در جایگاه پنجم قرار گرفت.

قهرمان بلژیکی در این گروه این مسافت را با زمان هفت دقیقه و 16 ثانیه و 60 صدم ثانیه طی کرد و در جایگاه نخست ایستاد. پس از او قهرمانان سوئیس، یونان و آرژانتین در مکان‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

کد خبر 60169

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز