عضو کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا گفت: واکسیناسیون در ایران دیگر نیاز به خرید از کشورهای خارجی ندارد و واکسن ایرانی بسیار ایمن است.

مینو محرز

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، مینو محرز عضو کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا در مراسم رونمایی از اولین محصول تولید شده واکسن کوو ایران با بیان اینکه به عنوان یک ایرانی افتخار می‌کنم چنین سایتی برای تولید واکسن ایجاد شده است، اظهار کرد: مدیرانی بسیار لایق، علمی و عالم در این مجموعه دیدم و جوانان متخصص ایرانی افتخار و سرمایه کشورمان محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: سرمایه ایران فقط منابع زیرزمینی نیستند و مهم‌تر از آن متخصصانی هستند که در این مجموعه‌ها تلاش می‌کنند تا واکسن ایمن به دست مردم برسد و می‌دانم بسیاری از این متخصصان در این مجموعه ماه‌هاست که به خانه نرفته‌اند.

عضو کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا تاکید کرد: روزانه ۳۰ تا ۴۰ مبتلا به کرونا را ویزیت می‌کنم و دقیقا در جریان این بیماری هستم و می‌دانم که هیچ‌وقت بیماران کرونایی منتظر داروی ارائه شده برای کرونا نبودند.

محرز یادآور شد: به مردم مژده می‌دهم که نگران نباشید و به زودی واکسن ایرانی می‌آید و خودم هم این واکسن را دریافت کردم. واکسیناسیون در ایران دیگر نیازی به خرید از کشورهای خارجی ندارد و واکسن ایرانی بسیار ایمن است.

عضو کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا گفت: بنده هم همین واکسن را دریافت کردم و واکسنی که زدم آب مقطر نبود بلکه کوو ایران برکت بود.

کد خبر 600339

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 18
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین US ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    23 11
    بعد از اعلام بهداشت جهانی می توان به این حرف شما اعتماد کرد.
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    18 8
    يعنيچند نفر بميرند تا شما واكسن مورد نياز را توليد كنيد واقعا جان مردم اهميتي ندارد
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    14 12
    مساله اساسی اینست که چرا مراحل آزمایش انسانی واکسن انقدر طول کشیده درحالیکه کشورهای چین و روسیه و ... ماههاست میلیونها واکسن مشابه را در دنیا ارائه کرده اند ما هنوز یک میلیون واکسن وطنی هم تولید نکردیم.
  • DE ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    17 10
    خانم محرز از طرف مردم حرف نزنید شما مختار به زدن آب مقطر هم هستید از سن و سال و تحصیلات خود خجالت بکشید و اینقدر خودتونو از مردم دور و مورد نفرت قرار ندهید لطفا جهت اطلاع ایشون به وی ابلاغ بفرمایید
  • شهلا IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    18 9
    چند نفر از بستگان واکسن زدند و کرونا گرفتند با این واکسن جان اطرافیان خود را که باید از آنان مواظبت کنند به خطر انداختند