دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳
۰ نفر

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر اعمال ممنوعیت تردد بین استانی در تعطیلات عید فطر، گفت: در این ممنوعیت تهران و البرز یکپارچه دیده شده‌اند.

تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسین قاسمی دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا در تشریح ممنوعیت های کرونایی در تعطیلات عید فطر توضیح داد: باید به این نکته توجه داشت که در تعطیلات عید فطر محدودیت وجود ندارد. بلکه ممنوعیت تردد بین استانی اعمال خواهد شد. یعنی ممنوعیت های تعطیلات عیدفطر «بین استانی» است. نه درون استانی و لازم است شهروندان به این نکته توجه داشته باشند.

وی افزود: در اعمال این ممنوعیت تردد دو استان تهران و البرز همچون گذشته یکپارچه دیده شده اند و در حقیقت این دو استان یک استان در نظر گرفته می شوند. و این یعنی تردد بین این دو استان بلا اشکال است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تردد بین شهرهای یک استان (غیر از استان تهران) امکان‌پذیر است یا برای تردد بین شهری همچنان محدودیت های هوشمند پابرجاست (یعنی ممنوعیت شهرهای قرمز و نارنجی)، گفت: متن مصوبه ناظر بر ممنوعیت بین استانی است. نه درون‌استانی.

کد خبر 600008

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha