چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۷:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار تهران از مرکز آموزشی، درمانی، روان پزشکی رازی واقع در امین آباد شهر ری بازدید کرد.

دکتر محمد باقر قالیباف در این بازدید از بخش‌های مختلف مرکز آموزشی، درمانی، روان پزشکی رازی از جمله آسایشگاه‌های بیماران، زمین فوتبال چمن مصنوعی‌، مجموعه ورزشی در حال ساخت در محوطه مرکز و دیگر قسمت‌ها دیدن کرد.

در این بازدید احمد نوریان معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، علیرضا دبیر عضو شورای اسلامی شهر تهران، نامدار صداقت مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری تهران و علی محمد‌نژاد شهردار منطقه 20 قالیباف را همراهی می‌کردند.

دکتر قالیباف و هیات همراه در پایان این بازدید در نشستی مشترک با مدیران و مسئولان مرکز روان پزشکی رازی شرکت کردند.

شهردار تهران در این نشست با قدردانی از کارکنان مرکز رازی، گفت: جا دارد که از تمامی کارکنان، کارگران و اساتیدی که در این محیط شب و روز کار می‌کنند قدردانی کنم، زیرا کار بسیار دشواری را انجام می‌دهند که بدون شک به صورت مستقیم یا غیر مستقیم اثراتی در زندگیشان می‌گذارد.

وی افزود: ما در شهرداری تهران مکلف هستیم بدون هیچ منتی در حد توان خود به چنین مجموعه‌هایی کمک کنیم.

وی تاکید کرد: شهرداری تهران به مسائل اجتماعی به صورت علمی، اصولی و مانگار می‌پردازد.

شهردار تهران در ادامه از شهردار منطقه 20 خواست تا برای کارهای جاری مربوط به موضوعات شهری این مرکز از جمله آسفالت تدبیر کند.

قالیباف در ادامه اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان برای تکمیل مجموعه ورزشی و کارهای جانبی مرکز آموزشی درمانی روان پزشکی رازی اختصاص داد و گفت: این کارها باید در زمان بندی دو ماهه انجام شود.

شهردار تهران هم چنین دستور اختصاص دو دستگاه اتوبوس هم برای سرویس‌دهی به مرکز رازی را صادر کرد.

به گفته یکی از مسئولان مرکز آموزشی درمانی روان پزشکی رازی دکتر قالیباف نخستین شهرداری است که پس از 40 سال برای رسیدگی به مشکلات و مسائل این مرکز شخصا از آن بازدید کرده است.

مرکز آموزشی درمانی رازی با وسعت 103 هکتار در منطقه امین آباد شهرری قرار دارد.

کد خبر 59969

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز