شهردار تهران، گفت: یک برنامه اساسی برای خودکفا کردن مرکز روانپزشکی و توانبخشی رازی داریم تا این مجموعه را تا قبل از ماه مبارک رمضان سال آینده به یکی از مراکز خوب و نمونه کشور تبدیل کنیم

محمد باقر قالیباف که در حاشیه مراسم افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی چند منظوره مرکز روانپزشکی و توانبخشی رازی در منطقه 20 تهران در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، افزود: در بازدیدی که مرداد ماه از این مجموعه داشتیم، دیدیم مدد جویان این مرکز از بسیاری از نیازهای اولیه خود برخوردار نیستند و امکانات دولتی هم برای حل مشکلات آنها وجود ندارد و با وجود تلاش خیرین، این مجموعه دچار عقب‌ماندگی‌هایی است.

وی، اظهار داشت: از این‌رو تصمیماتی گرفته شد که بخشی از موضوعات و مشکلات این مرکز در کوتاه مدت و بخشی هم در بلندمدت حل شود.

شهردار تهران، ادامه داد: با کمک خیرین قسمتی از این مجموعه ورزشی احداث شد اما به خاطر مشکلات مالی، شهرداری نیز در این کار همکاری کرد تا امروز در زمان کوتاه از این مجموعه بهره‌برداری کنیم.

وی در ادامه از احداث مجموعه ورزشی و استخر در مرکز روانپزشکی و توانبخشی رازی خبر داد و گفت: بنا شده تا مسئولان این مرکز زمینی را در اختیار شهرداری بگذارند تا یک مجموعه ورزشی و استخر احداث کنیم تا هم مددجویان و هم مردم منطقه امین‌آباد از آن بهره‌مند شوند.

قالیباف همچنین در این مراسم در جمع خیرین، خاطرنشان کرد: شهرداری تهران بزرگ‌ترین مجموعه گل و گیاه را در زمین وسیع این مرکز سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی خواهد کرد تا 50 درصد آن را شهرداری استفاده کند و 50 درصد تولیدات را هم، شهرداری خریداری کند تا به این ترتیب پول آن، به مرکز رازی اختصاص یابد. وی زمان احداث این مجموعه را ظرف یک‌سال آینده اعلام کرد.

کد خبر 64417

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز