مهدیه مصطفایی: جوان کینه جو در توهم اینکه دشنام حک شده بر روی دیوار دستشویی پادگان را دوستانش نوشته اند، نقشه جنون آمیزی کشید و 2 همخدمتی خود را با شلیک گلوله از پای درآورد.

شامگاه 10 مرداد زمانی که ماجرای شلیک مرگباری در بلوار بلال کرج به حسینی رازلیقی - بازپرس جنایی این شهر - گزارش شد، وی همراه گروهی از کارآگاهان پلیس برای بررسی‌ موضوع عازم محل جنایت شد.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مقتول سرباز جوانی به نام سعید است که با شلیک 2 گلوله به قتل رسیده و رهگذران لحظاتی پس از جنایت سرباز دیگری را مشاهده کرده‌اند که با در دست داشتن یک قبضه کلاشینکف سوار بر  موتور سیکلت محل جنایت را ترک کرده است.

با این اطلاعات، بررسی‌ها برای کشف راز این جنایت آغاز شد

2 جنایت برای یک توهم

در حالی که تلاش برای دستگیری عامل جنایت بلوار بلال ادامه داشت، سحرگاه شنبه گذشته ماجرای تیراندازی مرگبار دیگری در پارکینگ خانه‌ای  در بلوار انقلاب به پلیس گزارش شد.

بررسی‌ها نشان می‌داد قربانی سرباز جوانی به نام امین است که وی نیز هدف شلیک گلوله‌های فرهاد قرار گرفته است.

مادر مقتول در جریان تحقیقات به ماموران گفت: مدتی قبل وقتی فرهاد متوجه دشنامی شد که روی دیوار دستشویی پادگان نوشته شده بود و با این تصور که این دشنام  را پسرم و یکی از دوستان او نوشته‌اند تهدید کرده بود که از آنها انتقام می گیرد.

او چندین بار به در خانه ما آمد تا درخصوص این ماجرا با پسرم حرف بزند اما من که می‌دانستم وی جوان شروری است اجازه ندادم با امین روبه‌رو شود تا اینکه چند روز قبل وقتی پسرم گفت که در پادگان با فرهاد آشتی کرده و قرار است او برای امین کاری دست و پا کند، تصور کردم که  ماجرا خاتمه یافته است اما روز حادثه وقتی فرهاد به در خانه ما آمد و امین برای دیدن او از خانه خارج شد، ناگهان با شنیدن صدای شلیک گلوله خشکم زد و لحظاتی بعد فهمیدم وی پسرم را به قتل رسانده است.

حسینی رازلیقی- بازپرس کشیک ویژه قتل کرج- با بیان اینکه تحقیقات نشان می‌دهد قاتل فراری چندین سابقه درگیری در پادگان محل خدمتش داشته است، گفت:  تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

کد خبر 59803

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز