مبادی و مقاصد خطوط مختلف اتوبوسرانی همزمان با جمع‌آوری پایانه اتوبوسرانی تجریش که با هدف ساماندهی ترافیکی و ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان شمال تهران انجام می‌شود به محل‌های جدید انتقال یافت.

تجریش

«سید حمید موسوی» شهردار منطقه یک با اعلام این خبر گفت: «این پایانه به‌عنوان محل توقف اتوبوس‌ها یکی از مکان‌های آلوده‌کننده هوای منطقه محسوب می‌شد که با اجرای طرح‌های پیش رو به مکانی زیبا و امن برای زائران مرقد مطهر امامزاده صالح(ع) و کاسبان بازار تجریش و گردشگران منطقه تبدیل خواهد شد.» «محمد خردمند» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه یک درباره مبدأ و مقصد جدید خطوط حمل‌ونقلی پایانه تجریش گفت: «این پایانه ۶ خط حمل‌ونقلی اتوبوس و مینی‌بوس داشت که از نقاط مختلف شهر از جمله پایانه شهید دستواره، میادین راه‌آهن، درکه، جماران، شهرک قائم(عج)، ازگل و... مسافران را جابه‌جا می‌کرد. اکنون با حذف پایانه مرکزی، این وسایل حمل‌ونقلی به‌صورت گذری مسافران را سوار و پیاده می‌کنند.»

او افزود: «مبدأ خط ۲۲۵ پایانه تجریش‌ـ شهید دستواره به ابتدای خیابان شریعتی مسیر شمال به جنوب، مقصد خطوط ۲۱۸ میدان درکه‌ـ پایانه تجریش و ۲۱۹ جماران‌ـ پایانه تجریش به پایانه مینی‌بوسرانی واقع در ضلع جنوبی میدان تجریش منتقل شده است. مقصد خطوط ۲۲۰ ازگل‌ـ پایانه تجریش و ۲۹۸ شهرک قائم(عج) ‌ـ پایانه تجریش به خیابان گوگل در ضلع جنوبی میدان تجریش و مقصد خط ۱۰۷ میدان راه‌آهن‌ـ پایانه تجریش به ضلع جنوبی میدان تجریش انتقال یافت.»

کد خبر 597906

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha