پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۸:۱۵
۰ نفر

علی کهن‌نسب: شرکت‌های بزرگ دنیا و به‌خصوص شرکت‌های چینی به برگزاری رقابت‌های المپیک به عنوان فرصتی طلایی برای تبلیغ محصولات خود نگاه می‌کنند.

به همین دلیل در دو سه ماهه اخیر استفاده از آرم و نشان بازی‌های المپیک 2008 پکن رشد چشمگیری یافته است و به‌خصوص این روز‌ها در کشور چین نشان المپیک را در همه جای آن می‌توان دید.

   چندی قبل یک شرکت خودروسازی دست به ابتکار جالبی زد. خودروهای این شرکت در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو ، که در شهر «گوانگ‌ژو» برگزار شد،  توسط هنرمندان چینی  به شکل زیبایی با نمادهای المپیک 2008 پکن و نقش‌های سنتی چینی‌ها تزیین شده بود. به همین دلیل غرفه این شرکت با استقبال زیاد بازدیدکنندگان روبه‌رو شد.

کد خبر 59750

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز