مجموع نظرات: ۱
یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲
۰ نفر

بلوار تاریخی رامسر که یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری شهری در شمال کشور محسوب می‌شود با اجرای طرح ساماندهی و تعویض کفپوش توسط شهرداری در حال نوسازی و مرمت است.

بلوار معلم رامسر

به گزارش همشهری آنلاین، بلوار معلم رامسر به عنوان یکی از آثار ثبت شده در فهرست آثار ملی ایران از حدود ۲ماه پیش در مسیر ساماندهی و بهسازی قرار گرفت و به گفته شهردار رامسر عملیات بهسازی و تعویض کفپوش آن به طول ۲ کیلومتر در حال اجراست.  شهردار رامسر با بیان اینکه ساماندهی این بلوار زیبا همواره یکی از دغدغه‌های شهروندان رامسری بوده است، گفت: شهرداری رامسر برای بهسازی و ساماندهی این بلوار و تعویض کفپوش آن در مسیر ۲کیلومتری ۵۲میلیارد ریال اعتبار  اختصاص داده شده و طبق برنامه زمان‌بندی این طرح باید حداکثر در ۶ماه اجرایی شود.

احمد خوش‌قلب اظهار کرد: برای ساماندهی این بلوار و پیاده‌راه آن با توجه به اهمیت میراثی این مسیر، نشست‌هایی با معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد تا بهسازی این اثر میراثی طبیعی شهری به صورت اصولی و با دقت کامل انجام شود.

وی افزود: علاوه بر زیبایی کفپوش جدید و سنگفرشی این مسیر، یکی از نکات بسیار مهم کیفیت زیرسازی پروژه است که نظارت بر آن به طور جدی در دستور کار واحد عمران شهرداری قرار گرفته.

بهسازی بلوار تاریخی رامسر

شهردار رامسر از برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های بهسازی پیاده‌روها همزمان با ساماندهی پیاده‌راه بلوار معلم خبر داد و افزود: پیاده‌روها یکی از مهمترین فضاهای شهری و عرصه‌های عمومی در شهرها هستند. بر همین اساس نیز شهرداری رامسر برای اجرای عملیات پیاده‌روسازی طی چند فاز و در چند نقطه از شهر وارد عمل شده که پروژه عملیات پیاده‌روسازی خیابان شهید مطهری یکی از همین موارد است.

به گفته خوش‌قلب،  اجرای دیوار ضلع جنوبی فرودگاه در حاشیه بلوار امام رضا(ع) نیز یکی دیگر از پروژه‌های در حال اجرای شهرداری رامسر است که به بهسازی و زیباسازی فضای شهر در این نقطه کمک می‌کند.

کد خبر 597334

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha