یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۱۴
۰ نفر

آزاده مختاری: برادران کیف قاپ پس از آنکه 60کیف دستی از مخفیگاهشان کشف شد، در اظهاراتی عجیب مدعی شدند تمامی کیف‌ها متعلق به مادر و خواهرشان است اما مدارک شناسایی طعمه‌ها چاره‌ای جز بیان حقیقت برای آنها باقی نگذاشت.

سرهنگ عباسعلی محمدیان- رئیس پلیس آگاهی پایتخت- روز گذشته با اعلام خبر دستگیری برادران سارق گفت: از مدتی قبل گزارش‌هایی درباره کیف قاپی از زنان و دختران جوان در مرکز و شرق تهران در اختیار پلیس قرار گرفته بود.

شاکیان مدعی بودند هنگام عبور از خیابان‌ها و کوچه‌های خلوت، 2 جوان که سوار بر یک موتورسیکلت بودند کیف آنها را به سرقت برده و به سرعت متواری شده‌اند.

با افزایش تعداد مالباختگان، تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد و در نخستین مرحله ماموران با کمک مالباختگان به چهره نگاری متهمان پرداختند.  با اطلاعاتی که به دست آمد مشخص شد سارقان 2 برادر هستند که از مدتی قبل شروع به کیف‌قاپی کرده‌اند.  با دستگیری این دو برادر، ماموران قدم به مخفیگاه آنها گذاشتند ودر آنجا ده‌ها کیف زنانه که سارقان  مخفی کرده بودند را کشف کردند.

دروغ بزرگ برادران سارق

با کشف کیف‌ها، ماموران به بازجویی از برادران سارق پرداختند اما آنها مدعی شدند تمامی کیف‌ها متعلق به مادر و خواهرشان است و آنها مرتکب خلافی نشده‌اند اما زمانی که کارآگاهان با بازرسی کیف‌ها مدارک شخصی ‌زنانی را که طعمه این باند شده بودند کشف کردند چاره‌ای جز بیان حقیقت برای سارقان باقی نماند و آنها پرده از راز 60فقره سرقت و کیف‌قاپی برداشتند.

  سرهنگ محمدیان با اعلام این خبر گفت: افرادی که طعمه این باند خانوادگی شده‌اند برای طرح شکایت به اداره 5 آگاهی پایتخت مراجعه کنند.

کد خبر 59652

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز