گروه حوادث: خودروی مخصوص فرار از دست پلیس هم نتوانست قاچاقچیان را از محاصره ماموران فراری دهد.

متهمان که قصد داشتند با استفاده از این خودرو  و مایعی مخصوص، محموله مشروبات الکلی را به پایتخت قاچاق کنند، پس از تعقیب و گریز طولانی به دام پلیس افتادند.

صبح 10 مرداد، ماموران گشت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی تهران در بزرگراه تهران- کرج به یک خودرو پژو 405 که با سرعت سرسام‌آوری در حرکت بود مشکوک شده و به راننده دستور ایست دادند.

در حالی که جوان راننده با افزایش سرعت خودروی خود، قصد فرار از دست پلیس را داشت، ماموران به تعقیب وی پرداختند اما پس از شلیک چند تیر هوایی با صحنه عجیبی مواجه شدند.

دود غلیظی که ناگهان از اگزوز این خودرو خارج شده بود، عملیات تعقیب را برای ماموران با مشکل مواجه کرده بود و این در حالی بود که سرنشینان خودرو با پرتاب میخ‌های مخصوص به بیرون باعث انحراف خودروهای عبوری شده و سعی داشتند ماموران را از عملیات تعقیب منصرف کنند.

دقایقی بعد در حالی که متهمان همچنان پلیس را در تعقیب خود می‌دیدند، با کوبیدن خودروی خودبه‌خودروهای عبوری و ایجاد تصادف سعی کردند راه خودروی گشت پلیس را ببندند اما در همین هنگام خودروی آنها با گاردریل بزرگراه برخورد کرد و متوقف شد.

سرهنگ عباسعلی محمدیان- رئیس پلیس آگاهی تهران- با بیان این خبر گفت: با توقف خودروی متهمان، هر 3 نفر آنها بازداشت و در بازرسی از خودروی آنها صدها قوطی مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

وی افزود: با انتقال این 3 جوان به اداره پلیس مشخص شد آنها با مخدوش کردن شماره شاسی و موتور خودروی پژو و استفاده از پلاک جعلی، از این خودرو برای قاچاق مشروبات الکلی از مرزهای غربی کشور به تهران استفاده می‌کردند. آنها همچنین با تهیه مایعی مخصوص، آن را هنگام تعقیب و گریز به اگزوز منتقل کرده و با ایجاد دود غلیظ سعی می‌کردند از دست پلیس فرار کنند که در اجرای این نقشه ناکام ماندند.

کد خبر 59577

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز