همه ما در قبال محله و شهری که در آن زندگی می‌کنیم، مسئولیم.

پاسخ شهروندان

همشهری آنلاین _ ابوذر چهل امیرانی:  در کنار اینکه هرکدام از ما باید در نگهداری تجهیزات شهری وآباد نگه داشتن محله خود تلاش کنیم، لازم است در زمان مشاهده مشکل یا نقصی در اطراف خود، آن را به مسئولان مربوطه اطلاع دهیم تا به حل آنها اقدام کنند. در این صورت، شهروند مسئولی خواهیم بود و به تبع آن، مسئولان نیز پاسخگو خواهند شد. راه‌های زیادی برای اعلام مشکلات و نیازهای شهری وجود دارد که یکی از آنها، اعلام نواقص به سامانه ۱۳۷ است. در کنار این سامانه شما می‌توانید با شماره ۲۳۰۲۳۴۸۳ هم تماس بگیرید و خبرنگاران همشهری محله را در جریان این مشکلات قرار دهید تا به مسئولان اعلام کنیم و پاسخ آنها را بشنویم.

شهروند

  • مشکل نظافت کوچه‌های باریک

هر روز خیابان‌های اصلی و فرعی منطقه نظافت می‌شود و حتی شاهد آب‌پاشی صبحگاهی برخی معابر هستیم. نهرهای این خیابان‌ها به خوبی تمیز و تخلیه مخازن زباله با دقت انجام می‌شود، اما متأسفانه چنین کارهایی در کوچه‌ها، به‌خصوص کوچه‌های کم‌عرض کمتر دیده می‌شود. اگر به کوچه‌های کم‌عرض خیابان لقمان حکیم مراجعه کنید، می‌بینید که نظافت خوبی نمی‌شوند و شاهد انباشت زباله در نهرها هستیم. مسئولان شهری به تمیزی این کوچه‌ها مثل معابر اصلی توجه کنند.
 پروین حسین‌خانی، ساکن محله یافت‌آباد

درخواست از شما، پیگیری از ما، پاسخ از شهردار منطقه ۱۷
داود لطفی، شهردار منطقه ۱۷

  • اجرای طرح کوچه به کوچه با همیاری شورایاران

در برخی معابر منطقه ۱۷ به دلیل کم‌عرض بودن مشکلاتی در زمینه شست‌وشوی مکانیزه نهرها وجود دارد. به همین دلیل جا دارد شورایاران محله در خدمت‌رسانی به شهروندان با نواحی شهرداری همکاری لازم را داشته باشند. شورایاران بازوان توانمند مدیریت شهری هستند و برای‌ آبادانی هرچه بیشتر محله‌ها و رسیدگی به مشکلات، باید با همکاری آنها طرح کوچه به کوچه به اجرا درآید.
 

کد خبر 596249

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha