موج چهارم کرونا، تعطیلی مشاغل را به همراه داشت؛ همه اصناف به جز مشاغل ضروری که در گروه یک قرار داشتند از ۲۱ فروردین ماه تعطیل شدند.

کرکره ها پایین

همشهری آنلاین _ مرضیه موسوی:  بازار تجریش یکی از پر ترددترین مراکز شمال پایتخت است که به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده. با این حال هنوز اندک‌ ترددی در این مرکز تجاری مهم تهران به چشم می‌خورد. بساط دستفروشان در ساعات پایانی روز در این بازار تعطیل پهن می‌شود که باعث اعتراض کاسبان این بازار شده است.   

تا اطلاع ثانوی کرکره ها پـایین
شمیران از مراکز پرخطر تهران در موج چهارم کرونا شناخته شده که به گفته ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت قرمز را رد کرده و در وضیت سیاه قرار دارد.
تعطیلی همه مشاغل به جز مشاغل گروه یک در این بازار از ۲۱ فروردین ماه به مدت ۱۰ روز آغاز شده است.
تا اطلاع ثانوی کرکره ها پـایین
در این روزهای سخت کرونایی با وجود از راه رسیدن ایام مبارک رمضان، تکیه تجریش و آستان امامزاده صالح(ع) همچنان تعطیل هستند و مراسم خاصی در آنها برگزار نمی‌شود.
تا اطلاع ثانوی کرکره ها پـایین
میادین میوه و تره‌بار و فروشندگان مواد غذایی از اصناف گروه یک هستند که طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا می‌توانند به کسب و کار خود ادامه دهند و اجازه فعالیت در این ایام را دارند.

تا اطلاع ثانوی کرکره ها پـایین

تا اطلاع ثانوی کرکره ها پـایین
تعطیلی عمومی در بازار تجریش مشتریان میوه‌فروشی‌های این بازار را هم به حداقل رسانده. موج چهارم کرونا در شمیران بیش از ۳۰۰ واحد صنفی در این بازار را به تعطیلی کشانده است.
تا اطلاع ثانوی کرکره ها پـایین
با وجود تعطیلی مغازه‌های تجریش، کاسبان این بازار از تجمع دستفروشان در ساعات پایانی روز در اطراف بازار تجریش گلایه دارند. این دستفروشان باعث تجمع مردم در این بازار بدون رعایت فاصه اجتماعی می‌شوند.

کد خبر 595063

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار زیر پوست شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha