صفحه جدیدی راه‌اندازی کردیم و نامش را گذاشتیم «کارشناس محله» تا شهروندان سؤالات خود را در این صفحه مطرح کنندو ما آن را با کارشناس مربوطه در میان گذاشته و پاسخ‌های لازم را دریافت کنیم.

کارشناس محله

همشهری آنلاین _ مریم قاسمی:  کارشناس محله در حوزه‌های مختلف حقوقی، پزشکی، آموزشی، کارآفرینی، خدمات عمومی و... آماده پاسخگویی به سؤالات شماست. اگر سؤالی ذهن شما را مشغول کرده همین حالا گوشی را بردارید و با شماره ۲۳۰۲۳۴۸۳ تماس بگیرید.

شهروند

  • آیا هرکسی با هر درآمدی می‌تواند در مدرسه‌سازی سهیم شود؟

«نرگس فدایی‌زمان» از بانوان بازنشسته شرکت مخابرات است که پس از فوت همسر و سر و سامان دادن فرزندانش به تنهایی زندگی می‌کند. او عنوان می‌کند که یکی از آرزوهایی که همیشه همسرش داشت و به زبان می‌آورد این بود که در اجر و ثواب ساخت مدرسه سهمی داشته باشد و اکنون به این فکر افتاده که به هر طریق ممکن این خواسته را برآورده کند. این بانوی هم‌محله‌ای از کارشناس محله می‌خواهد که برای برآورده کردن آرزوی همسر مرحومش یاری‌اش کنند. او می‌پرسد که آیا هرکسی با هر درآمدی می‌تواند در امر مدرسه‌سازی شرکت کند یا خیر.

کارشناس محله

 هرکسی با هر درآمدی می‌تواند در مدرسه‌سازی سهیم شود؟
محمدرضا قربانی، مدیرعامل مجمع خیّران مدرسه‌ساز شهر تهران
  • نفس کار خیر مهم است نه میزان ثروت

برای انجام کار خیر به‌ویژه امر مدرسه‌سازی هیچ خط و مرزی وجود ندارد، بنابراین هرکسی به هر میزان که در توان اوست می‌تواند در چنین اموری مشارکت داشته باشد. شهروندانی که قصد دارند در زمینه ساخت مدرسه یا تجهیز مدارس با مجمع خیّران مدرسه همکاری کنند، می‌توانند به دفاتر نمایندگی واقع در اداره آموزش و پرورش مناطق مراجعه و شرایط و میزان مشارکت خود را اعلام کنند. نفس کار خیر و نیت قلبی آدم‌ها مهم است نه میزان ثروت.
 

کد خبر 594833

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha