صفحه جدیدی راه‌اندازی کردیم و نامش را گذاشتیم «کارشناس محله» تا شهروندان سؤالات خود را در این صفحه مطرح کنندو ما آن را با کارشناس مربوطه در میان گذاشته و پاسخ‌های لازم را دریافت کنیم.

کارشناس محله

همشهری آنلاین _ مریم قاسمی:   کارشناس محله در حوزه‌های مختلف حقوقی، پزشکی، آموزشی، کارآفرینی، خدمات عمومی و... آماده پاسخگویی به سؤالات شماست. اگر سؤالی ذهن شما را مشغول کرده همین حالا گوشی را بردارید و با شماره ۲۳۰۲۳۴۸۳ تماس بگیرید.

شهروند

  • خسارت ناشی از قطع برق را چگونه دریافت کنیم؟

مدتی است که برق منازل مسکونی محدوده شهرک ولی‌عصر(عج) دچار اختلال شده و در طول هفته چند بار به‌طور ناگهانی قطع می‌شود. با توجه به اینکه قیمت لوازم خانگی از جمله تلویزیون، یخچال فریزر و... گران شده و هرکسی توانایی خرید مجدد آن را ندارد، این نگرانی وجود دارد که این قطع و وصل‌های ناگهانی باعث خراب شدن این وسایل شود. «محمد ناصری» از ساکنان خیابان طالقانی این مطلب را عنوان می‌کند و می‌گوید: «از کارشناس محله می‌خواهم که راهنمایی‌ام کند که اگر در زمان قطع شدن برق وسایل خانه‌ سوخت آیا می‌توانم از اداره برق شکایت و خسارت دریافت کنم؟ ‌»

کارشناس محله

خسارت ناشی از قطع برق را چگونه دریافت کنیم؟
سروش نعمتی، کارشناس ارشد حقوق خصوصی
  • اگر در سامانه ثبت شده باشد، می‌توان پیگیری کرد

در زمینه خسارت ناشی از قطع ناگهانی برق در منازل مسکونی یا حتی تجاری باید در وهله نخست مستندات و اسناد معتبر وجود داشته باشد تا کارشناس مربوط پس از بررسی و تحقیق میدانی صحت آن را تأیید کند. در این‌باره به این شهروند و افرادی که با چنین مشکلی مواجه‌اند پیشنهاد می‌کنم که در زمان قطع برق مراتب را فوری در سامانه فوریت‌های اداره برق با شماره ۱۲۱ ثبت کنند تا زمان و مکان این حادثه در سامانه ثبت شود. در مرحله بعد شهروندان در صورت خسارت لوازم خانگی می‌توانند به اداره برق مربوطه مراجعه و خواسته خود را پیگیری کنند.
 

کد خبر 594825

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha