مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
۰ نفر

نامه تعدیلی برخی از کارکنان جهاد کشاورزی استان خوزستان از سوی استاندار لغو شد.

استانداری

به گزارش همشهری آنلاین، استاندار خوزستان در این باره گفت: تعدیل کارکنان ادارات با این حقوق ظلم بزرگی است بنابراین به هر ترتیبی شده اعتبارات تامین می‌شود و به مدیران استان اعلام شده که هیچ اداره‌ای حق تعدیل نیرو نداشته باشد.

قاسم سلیمانی ‌دشتکی با اشاره به اینکه برخی از کارکنان اخراج شده ۲۰ سال سابقه کاری داشته‌اند، اظهار کرد: زمانی که من استاندار خوزستان شدم، برخی ادارات هیچ اضافه‌کاری به کارکنان نداده بودند و استانداری که خود اداره حکومتی است و ناظر بر دیگر ادارات است، تنها دو سه ماه اضافه‌کار یا حق ماموریت به کارکنان داده بود.

وی ادامه داد: به رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفتم که این نامه باید لغو شود و تا آخر اردیبهشت‌ که وضعیت بودجه تعیین تکلیف می‌شود، بودجه ادامه کار این افراد تامین شود تا تعدیل نیرویی انجام نشود.

استاندار خوزستان بیان کرد: بودجه جاری سال ۱۴۰۰ کشور، رشد حدود ۵۶ درصدی دارد و بودجه متوسط استانی نیز ۵۳ درصد رشد داشته است اما از این سقف بالاتر خواهیم رفت که نوید خوبی برای کارکنان است.

سلیمانی‌دشتکی همچنین به بالا بودن مطالبات کارکنان شهرداری‌ها و آبداران اشاره و بیان کرد: برخی اوقات استخدام‌ها بی‌رویه است. مثلا شهرداری‌های کوچک با ۵۰ نفر و شهرداری‌های متوسط با ۲۰۰ نفر اداره می‌شوند اما شهر متوسطی داریم که یک هزار و ۲۰۰ کارگر شهرداری دارد.

وی افزود: یکی از مسایل مشکل‌ساز استخدام‌های بی‌رویه است که دراین شرایط درآمد ادارات، کفاف پرداخت حقوق را نمی‌دهد. با این وجود قرار شد تعدیل نیرو انجام نشود اما نیرویی هم اضافه نخواهد شد.

استاندار خوزستان در پایان گفت: همه مدیران را موظف به پاسخگویی به رسانه‌ها و مردم می‌دانم و هر زمانی احساس شد که باید پاسخگوی مردم و رسانه‌ها باشیم، در خدمت هستیم.

کد خبر 594799

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha