همشهری‌آنلاین: دبیر پانزدهمین اجلاس وزرای خارجه غیر متعهدها گفت: کارشناسان ارشد کشورهای عضو جنبش غیر متعهدها برای اجلاس پانزدهم پیش نویس سه بیانیه تهیه و تدوین کرده‌اند

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر سید محمد علی حسینی در مراسم اختتامیه پانزدهمین اجلاس وزرای خارجه غیر متعهدها که هم اکنون در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در حال برگزاریست اظهار داشت: افتخار دارم گزارش نشست کارشناسان ارشد غیر متعهدها را با عنوان نم 2008 به اطلاع وزرا و نمایندگان کشورهای عضو حاضر در اجلاس برسانم.

وی با بیان اینکه جلسه کارشناسان ارشد در روزهای دوشنبه و سه شنبه در تهران برگزار شد و آخرین جلسه آن اواسط امروز به پایان رسید گفت: در این نشست‌ها دو کمیته سیاسی اجتماعی و اقتصادی برگزار شد که این کمیته‌ها کارشان را با تهیه و تدوین سه پیش نویس به پایان رساندند.

حسینی افزود: پیش نویس سند اجلاس پانزدهم، بیانیه ایران برای موضوع فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای خود و همچنین بیانیه زیمبابوه است.

وی ضمن تشکر از زحمات همه کارشناسان ارشد کشورهای عضو غیر متعهدها و همچنین اعضای دبیرخانه و مترجمین برای تهیه این پیش نویس ها، سه پیش نویس را برای تائید وزرا و نمایندگان کشورهای عضو تقدیم آقای متکی رئیس جلسه اختتامیه کرد

کد خبر 59425

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز