سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
۰ نفر

ما مفتخریم شیوا پوریوسف را به عنوان کارآفرین برجسته سال ۱۳۹۹ برای تأسیس اولین استودیوی طراحی میان‌رشته‌ای در خاورمیانه معرفی‌ کنیم. رویکرد او در طراحی زیرساخت دوره‌های آموزش عالی در استودیوی طراحی پ در سطح بین‌المللی متمایز از تمام نمونه‌های روزِ دنیاست. آثار وی در سطح جهانی عمدتا به عنوان پروژه‌های برتر اداری و تجاری در جهان شناخته شده است.

شیوا یوسف پور.jpg

برنامه ریزی و طراحی استراتژیک دفاتر ای نظیر J.P Morgan Chase ، Tiffany & Co. ، Nascar ، NFL و بسیاری از برند های مطرح آمریکایی تنها بخش کوچکی از کارهای حرفه ای وی است. 

تحقیقات و تأملات علمی وی در مورد نوآوری و طراحی جمعی زمینه ای نوظهور در طراحی شهرهای آینده  را در بخش طراحی صنعتی دانشگاه کارلتون در کانادا ایجاد کرده است. در اشلی متفاوت، یکی از طرح‌ های او که اخیرا توسط شرکت ریتون تولید شده است ، به دلیل رویکرد پایدار و خلاقانه اش، جایزه ی برنز مسابقه ی طراحی مبلمان را در سال ۲۰۲۰ از آن خود کرد و مکرراً در مجله های طراحی شناخته شده در جهان منتشر شد. وی به عنوان یکی از بهترین طراحان جهان در سال ۲۰۲۰  معرفی شده است. رویکرد منحصر به فرد و نوین ایشان در قبال طراحی پایدار، به عنوان یک افسانه طراحی  در دنیای مبلمان شناخته شده است.

اولین استودیوی میان‌رشته‌ای خاورمیانه در تهران

شیوا اولین زن ایرانی است که به خاطر طرح تبدیل نیروگاه به مرکز تفریحی فرهنگی‌ و هدایت تیم طراحی جایزه انستیتوی معماران آمریکا را در انگلستان دریافت کرد. وی یکی از اعضای ارشد فعال انجمن طراحان داخلی آمریکا و انجمن بین المللی طراحی داخلی است و در حال حاضر مدیر طراحی خلاق در استودیوی طراحی پ  و بنیانگذار انیستیتوی بین المللی  و میان رشته ای پ است. این ستاره طراحی اولین کارآفرین طراحی در ایران است که راه کار های بین رشته ای را جهت برنامه ریزی  پروژه های طراحی محیطی‌ و معماری را به روش طراحی مشارکتی ارائه کرده است. استودیوی طراحی پ بستری  نو در آموزش دانش میان رشته‌ای است که در راستای معرفی‌ هنرمندان خاورمیانه والهام بخش برای روشنفکران جهت ایجاد مهارت های نو ظهور طراحی  در دسترس  همه علاقه مندان قرار گرفته است.

اولین استودیوی میان‌رشته‌ای خاورمیانه در تهران

اولین استودیوی میان‌رشته‌ای خاورمیانه در تهران

اولین استودیوی میان‌رشته‌ای خاورمیانه در تهران

اولین استودیوی میان‌رشته‌ای خاورمیانه در تهران

کد خبر 592974

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha