گروه سیاسی: رئیس جمهوری در هشتمین گفت‌وگوی تلویزیونی خود با رسانه‌های تصویری آمریکا، با مردم آمریکا سخن می‌گوید.

محمود احمدی نژاد درحالی ظهر هفتم مرداد با شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی آمریکا گفت‌وگو می‌کند که پیش از این خبرگزاری فرانسه به نقل از شبکه ان‌بی‌سی، اعلام کرده بود این مصاحبه در تهران و با اجرای برایان ویلیامز - مجری معروف برنامه ان‌بی‌سی نایتلی‌نیوز‌-  انجام خواهد شد.

براساس اعلام این خبرگزاری، بخش‌هایی از این مصاحبه دوشنبه صبح به وقت آمریکا در برنامه خبری صبحگاهی شبکه ان‌بی‌سی و همچنین شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی پخش خواهد شد.

مجتبی ثمره هاشمی، مشاور ارشد رئیس‌جمهوری هم درخصوص جدیدترین تحولات مربوط به روابط و مناسبات ایران و آمریکا در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا ایران برقراری ارتباط با آمریکا را نیز در دستور کار خود قرار داده است؟ اظهار داشت: چنانچه حقوق و منافع جمهوری اسلامی ایران در برقراری این رابطه باشد، چرا که نه!

ثمره هاشمی ادامه داد: البته اینکه این مسئله عملی می‌شود یا خیر به اقتضائات زمانی بستگی دارد و باید دید در گذر ایام چه تحولاتی رخ خواهد داد.

وی در پاسخ به سؤال همشهری هم که پرسید رئیس‌جمهوری 2بار واکنش مثبت در مورد حضور آمریکایی‌ها در مذاکرات نشان داده‌اند، ولی آمریکایی‌ها هیچ واکنشی در این ارتباط نداشته‌اند و چه بسا که بسیاری از آنها واکنش منفی هم نشان داده‌اند، گفت: شما از کجا می‌دانید که هیچ واکنشی نداشتند؟ آن واکنش‌‌های منفی هم که می‌گویید همه تبلیغات ظاهری است.

کد خبر 59226

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز