برنامه‌های مربوط به قرنطینه که منجر به تعطیلی برخی مشاغل از جمله سلمانی‌ها در انگلستان شده از دو هفته آینده تغییر خواهد کرد.

بوریس جانسون

همشهری آنلاین - فاطمه عباسی: نخست‌وزیر پرحاشیه انگلستان، بوریس جانسون، بار دیگر با موهای ژولیده و بلوند خود خبرساز شد. او که در یک مصاحبه خبری از بازگشایی برخی مشاغل از ۱۲ آوریل خبر داد اعتراف کرد که به شدت به یک سلمانی نیاز دارد.

خبرنگار اسکای نیوز از وی پرسید آیا وقت سلمانی خود را برای ۱۲ آوریل رزور کرده است و جانسون پاسخ داد  «به شدت» به آن احتیاج دارد.

طبق برنامه نخست‌وزیری برای مقابله با کرونا، لغو برخی محدودیت‌ها در انگلستان با بازگشایی آرایشگاه‌ها و برخی مکان‌های عمومی دیگر در صورتی که خدمات خارج از محیط ارائه کنند، از ۱۲ آوریل اجرا خواهد شد.

به گزارش گاردین جانسون به تازگی و در بازدید از یک مهد کودک در غرب لندن، برنامه خود را بهترین روش برای رسیدن به آزادی دانست و آنرا نقشه راهی محتاطانه و غیرقابل بازگشت در برابر این همه‌گیری توصیف کرد.

او در مورد چگونگی اصلاح موهای بلوند و مشهور خود گفت که باید دو هفته دیگر صبر کرد تا آرایشگران بتوانند کار خود را از سر گیرند و افزود: «من نیاز به کوتاهی مو دارم... من  واقعا به کوتاهی مو نیاز دارم، من به شدت به یک کوتاهی مو احتیاج دارم، این اتفاق می‌افتد.»

جانسون همچنین توضیح داد که گرچه گواهی واکسن کووید قطعا وجود خواهد داشت اما «در مورد نحوه استفاده از آن» تا کنون تصمیمی اتخاذ نشده است.

ویروس جهش یافته کرونا در انگلستان نگرانی‌هایی را از وقوع موج جدید ابتلا ایجاد کرده است اما مسئولین به برنامه واکسیناسیون امید دارند.

کد خبر 591990
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha