بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس در پیامی از بازگشایی کتابفروشی‌های این کشور از تاریخ ۱۲ آوریل خبر داد.

کتاب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایبنا، بوکسلر نوشت بوریس جانسون نخست وزیر انگلیسی در پیامی از بازگشایی کتابفروشی‌های این کشور از تاریخ ۱۲ ماه آوریل خبر داد. نخست وزیر نقشه‌ راه جدیدی برای محدودیت‌های کرونایی در کشورش اعلام کرده که قرار است طبقه‌بندی مشاغل بر اساس کارکرد و ضروری بودن آن برای معیشت مردم تعیین شود.

به گفته دولت انگلیس مدارس این کشور از اواسط ماه مارس کار خود را آغاز خواهند کرد و گفته شده است که مردم می‌توانند در محیط بیرون از خانه ملاقات‌های چند نفره داشته باشند. دولت پیش از این کتابفروشی‌ها را در ردیف مشاغل غیرضروری اعلام کرده بود. مشاغل بر اساس ضروریات درجه یک و دو قرار است به ترتیب اولویت از اواسط ماه آوریل بازگشایی شوند که گفته شده است کتابفروشی‌ها از اولین مشاغلی هستند که قرار است به کار خود ادامه دهند.

جانسون گفت: دولت انگلیس امیدوار است بتواند واکسن ویروس کرونا را بین تمام مردم توزیع کند و دولت بتواند برنامه‌های خود را برای تعطیلی کامل قرنطینه در سراسر کشور اجرا کند. قوانین انگلیس درحالی است که اسکاتلند پیش از این کتابفروشی‌ها را در زمره مشاغل ضروری اعلام کرده بود و نیکلا استارگئون نخست وزیر اسکاتلند اعلام کرده بود که کتابفروشی‌ها در این کشور باز خواهند بود.

کد خبر 587067

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha