نخست وزیر اسکاتلند در پیامی گفته است که کتابفروشی‌ها نیز مثل مشاغل تامین‌کننده مایحتاج ضروری مردم محسوب می‌شوند و می‌توانند در دوران قرنطینه به فعالیت خود ادامه دهند.

کتابفروشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایبنا، گاردین نوشت با آغاز قرنطنیه جدید سراسری در بریتانیا دولت این کشور با یک بسته جدید ۶میلیارد و دویست میلیون دلاری از کسب و کارهای آسیب دیده که مجبور به تعطیلی شده‌اند، حمایت کرده است. دولت می‌گوید بسیاری از مشاغل ضروری می‌توانند در این دوران به کار خود به صورت محدود ادامه دهند.
 
قانون جدید قرنطینه سراسری در حالی در بریتانیا اعلام شده است که پیش از این کتابفروشی‌ها در نامه‌ای سرگشاده به دولت خواسته بودند که این فروشگاه‌ها نیز بتوانند به کار خود ادامه دهند. در اسکاتلند وضعیت کاملاً عکس است و دولت این کشور گفته است که کتابفروشی‌ها نیز شغل ضروری محسوب می‌شوند.
 
«نیکولا استارگئون» نخست وزیر اسکاتلند در پیامی گفته است که کتابفروشی‌ها نیز مثل مشاغل تامین کننده مایحتاج ضروری مردم محسوب می‌شوند و می‌توانند در دوران قرنطینه به فعالیت خود ادامه دهند. دولت در این کشور کتابفروشی‌ها، فروشگاه‌های خواربار، لباس‌فروشی‌ها، لوازم کودک و کالاهای ضروری مربوط به خانوارها را جزء مشاغل ضروری اعلام کرده است.
 
استارگئون در این پیام گفته است که کتابفروشی‌ها نیز می‌توانند با رعایت موازین بهداشتی در دوره قرنطینه جدید به خدمات خود ادامه دهند.

کد خبر 583586

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha