سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر حوادث ناشی از چهارشنبه پایان سال تا کنون ۱۳۰۰ نفرمصدوم شدند

چهارشنبه سوری

به گزارش همشهری‌آنلاین، سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: امروز بر اثر حوادث ناشی از چهارشنبه پایان سال تا کنون ۱۳۰۰  نفرمصدوم شدند که از این تعداد ۲۱۵ نفر  بستری شدند، (بستری در بخش ویژه : ۴ نفر)،  ۸۷ نفر قطع عضو شده و ۴۴۹ دچار آسیب به چشم شده‌اند همچنین ۳۴۳ نفر دچار سوختگی شدند. تهران با ۴۰۰ نفر مصدوم در صدر استان‌ها قرار دارد. ۳۱ درصد از آسیب دیدگان عابران پیاده هستند و ۴۷ درصد مصدومان  ۸ تا ۱۶ سال سن دارند.
همچنین رئیس سازمان اورژانس کشور از فوت 3 نفر مرتبط با حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داده بود.
در همین حال، سعید مهرسروش سخنگوی  کمیته چهارشنبه پایان سال مرکز اورژانس تهران درباره موارد مرتبط با حوادث شب چهارشنبه آخر سال از صبح امروز  تا ساعت ۲۳ گفت: در استان تهران متاسفانه یک نوجوان ۱۵ ساله در جاجرود جان باخت ، ۳۱۵ نفر مصدوم شده‌اند که ۸ نفر در محل درمان شده‌اند. ۲۴۶ نفر ترخیص از بیمارستان و ۶۰ نفر بستری بیمارستان شده و متاسفانه دو نفر به علت سوختگی درجه ۳  در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

سخنگوی کمیته چهارشنبه پایان سال  مرکز اورژانس تهران خاطرنشان کرد: متاسفانه ۴۲ مورد قطع عضو، ۱۲۰ مورد آسیب به چشم و ۸۷ مورد سوختگی گزارش شده است. به گفته وی ۴۳ درصد مصدومان سن ۸ تا ۱۶ سال دارند و ۳۷ درصد از مصدومان عابران پیاده بودند.

کد خبر 591098

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha