«دیگو مارادونا» شاید چند ماه پیش ما را ترک کرده باشد اما برخی از هواداران معتقدند که حضور وی همچنان در فوتبال آرژانتین محسوس است به ویژه بعد از صحنه‌های رخ داده در سوپرکلاسیکو آرژانتین.

به گزارش همشهری‌آنلاین، در حالی که دیدار حساس شب گذشته(یکشنبه) تیم‌های ریورپلاته و بوکاجونیورز در دقایق پایانی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد، ریورپلاته برای به ثمر رساندن گلی دقیقه آخری و پیروزی بخش حمله‌ای را تدارک دید و زمانی که اشتباه «کارلوس ایزکوئردوز» مدافع بوکا توپ را به سمت دروازه خودی هدایت کرد، به نظر همه چیز برای شکست شدن دل هواداران این تیم مهیا بود اما همزمان با اینکه مدافع مقصر سر خود را به نشانه شرمندگی بابت این گل قریب الوقوع مابین دست‌هایش گرفته بود، توپ به شکلی ماورائی تغییر مسیر داد.

در ادامه نیز دروازه‌بان بوکا توپ برگشتی را مهار کرد و بابت شانس خوبش در این صحنه که یکی از اتفاقات نادر توپ و مستطیل سبز محسوب می‌شود، شکرگزاری کرد اما برخی از هواداران این اتفاق را به شانس نسبت نمی‌دهند بلکه معتقدند که این اتفاق کار «دست» یکی از فرزندان مشهور بوکا یعنی «دیگو آرماندو مارادونا» بوده است.

فوق ستاره سال‌های دور آلبی سلسته که نوامبر سال گذشته به دلیل ایست قلبی درگذشت و جهان فوتبال را در ماتم فرو برد، در دو مقطع پیراهن بوکاجونیورز محبوبش را بر تن کرد و برخی از هواداران خرافاتی این تیم بر این باورند که او موقعیت دقیقه آخری ریورپلاته را از آن دنیا خراب کرده است.

یکی از هواداران در توییتی نوشت: تنها توضیح این است که روح مارادونا توپ را از روی خط چرخانده و بیرون کشیده است؛ هرچه بیشتر صحنه را می‌بینم دیوانه‌تر می‌شوم.

مارادونا که به واسطه گلی که در سال ۱۹۸۶ برابر انگلیس در جام جهانی مکزیک به ثمر رساند و به «دست خدا» شهرت دارد، در زادگاهش همچنان چهره‌ای محبوب محسوب می‌شود.

کد خبر 590863

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha