نزدئیک به دو ماه از مرگ مارادونا می‌گذرد اما خانواده او هنوز درگیر ماجرای دارایی‌هایی است که دیه‌گو از خود به جا گذاشته است.

مارادونا

به گزارش همشهری آنلاین  بعد از درگذشت مارادونا حاشیه‌های زیادی پیرامون خانواده دیه‌گو شکل گرفت. از ماجرای ارث و میراث و مدعی‌هایی که هر روز پیدا می‌شد تا مرگی که مشکوک خوانده شده بود.  اما تازه‌ترین حاشیه‌ای که خبرساز شده مربوط به دو گاو صندوقی است که  مارادونا در دوبی داشت.

وکلای خانواده مارادونا فهمیده اند که مارادونا دو گاوصندوق اسرارآمیزی در دبی داشته است. در حقیقت هیچ کسی نمی داند که محتوای درون این گاوصندوق ها چیست. دیگو تنها کسی بوده که رمز این گاوصندوق ها را داشته و فقط خودش میدانسته است که چه چیزی را در آنها پنهان کرده است. شاید درهم، ساعت و دلار در این گاوصندوق ها باشد و شاید هم هیچ چیز. در حقیقت او او بیش از دو سال است که به این صندوق ها که در اختیار بانک های نگهداری امن اشیا قرار داده، دست نزده است.

مارادونا در گاوصندوق خود در آرژانتین کلکسیون ساعت هایش و انگشتر معروف ۳۰۰ هزار دلاری خود را نگه داشته بود. انگشتری که از باشگاه دینامو برست به دلیل پست مدیر افتخاری دریافت کرده بود.

کد خبر 581297

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha