وکیل سابق مارادونا ادعاهایی در خصوص خانواده دیه گو مطرح کرده است.

مارادونا

به گزارش همشهری آنلاین ماتیاس مورلا وکیل سابق دیگو مارادونا بعد از مرگ اسطوره فوتبال آرژانتین ادعاهای جنجالی زیادی علیه خانواده دیه گو مظرح کرده است او اخیرا  در مصاحبه ای که با "تی وی نوسترا" داشت به نکات و خاطرات جالبی اشاره کرد.

"به مراسمی در کلمبیا برای تبلیغات یک برند خودکار رفته بودیم. در لحظه ای، کوکائین تعارف کردند و دیگو به من گفت :"باید برویم، این جا نمی مانم." سوار خودرو شدیم و از من پرسید که چقدر پول از دست دادیم و گفتم مبلغ قابل توجهی بوده است و او در جوابم گفت:"نه، برنده شدیم. من به خاطر این (کوکائین) چیزهای زیادی از دست دادم."

"برخی از وارثان مارادونا من را آدم بدی می دانند اما برای عدالت این طور نیست. از دیدگاه یک دوست قدیمی این شرایط ناخوشایند بود. وقتی که دیگو درگذشت، نیمی از وجود من هم از بین رفت."

"یک چیز را فراموش نمی کنم و نمی بخشم، به من اجازه ندادند که با دیگو خداحافظی کنم. از من خوششان نمی آمد چون وقتی با دیگو خداحافظی می کردم، می گفت :"دوستت دارم.""

"چرا دیگو در وصیت نامه اش اشاره ای به دخترانش نکرد؟ چرا به مراسم ازدواج آنها نرفت؟ چرا دیگو به حدی عصبانی بود که دخترش را به جای دالما، "رم" صدا می زد؟ منظور دیگو چه بود؟ او از رم متنفر بود چون دشمن  ناپولی بود. آنها مشکلات خانوادگی داشتند و حالا می خواهند من را مقصر بدانند."

کد خبر 593676

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha