اکنون که دستان پرنوازش بهار، طبیعت خفته را از خواب بیدار می‌سازد، دگربار قلم آفرینش با رنگ بازی بر پیکره پاک طبیعت، جلوه‌ای دیگر از مظاهر زیبای خلقت را بیان می‌کند و زمین و درختان رازهای رنگارنگ و عطرآگین خویش را نثار نگاه و نگار ما می‌کنند تا «یا مقلب القلوب» ‌گویان به ستایش آن جمیل بی‌نظیر به پا خیزیم.

شهردار

سال ۱۳۹۹ را در حالی پشت سر گذاشتیم که در نتیجه مشارکت و همدلی همکاران خدوم و شهروندان محترم ساکن منطقه ۴، اهداف‌کاری به نحو مطلوب تحقق یافت و به‌رغم افزایش مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، توانستیم با حمایت و پشتیبانی شهردار محترم تهران ضمن اجرای تمهیدات لازم و رتق و فتق امور جاری شهر، برای ریشه‌کنی این ویروس منحوس در منطقه ۴ اقدام کنیم.

به همین منظور و با استفاده از پتانسیل جمعی از کارشناسان و اندیشمندان شهرداری منطقه، برای نخستین بار در شهرداری تهران کتابی با عنوان «پیامدها و چالش‌های بحران کرونا در مدیریت شهری» تدوین و به چاپ رسید تا در کنار ضدعفونی و شست وشوی مستمر فضاهای شهری و حمایت از خانواده‌های کم برخوردار و بی‌بضاعت و آسیب دیده بر اثر شیوع کوویدـ ۱۹، گامی اساسی در ریشه‌کنی این ویروس برداشته شود.

در کنار خدمات فرهنگی اجتماعی و بهداشتی، پروژه‌های بزرگی از جمله «باغ پرندگان تهران»، «مرکز فناوری‌های هوشمند» و «ده‌ها پروژه کوچک مقیاس محلی» با تلاش همکاران این مجموعه به‌عنوان پرجمعیت‌ترین و وسیع‌ترین منطقه پایتخت به سرانجام رسید. در اواخر سال نیز در حوزه عمران و توسعه محله‌ها، به‌رغم دغدغه‌ها و مشکلات مالی شهرداری تهران، کلنگ ساخت یکی از پروژه‌های مهم با عنوان «پل سواره‌رو غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری تقاطع خیابان فرجام» بر زمین زده شد تا ضمن توسعه و آبادانی شرق و شمال شرق تهران، روانسازی ترافیکی را در کنار آسودگی خیال شهروندان شاهد باشیم. امیدوارم سال ۱۴۰۰ همچون سنوات گذشته و در راستای تدابیر ارزشمند شهردار محترم تهران و با همت مدیران و همکاران خدوم این مجموعه و با همفکری و مشارکت نخبگان محلی، شهروندان مشارکت‌جو، شورایاران و مدیران محله‌ها بتوانیم ضمن ارتقاء و توسعه پروژه‌های زیرساختی و محله‌محور و تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلند مدت، بستر لازم را برای ایجاد تحولات بنیادین و منطقه‌ای نمونه و درخور شهروندان فهیم فراهم سازیم.  

کد خبر 590790

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha