خداوند متعال را شاکریم که توفیق دوباره عنایت فرمود تا در گذر ایام، بهاری دیگر را تجربه و حلول سال جدید را درک کنیم و به پاس نعمت سلامت و رحمتش سجده شکر به درگاهش به جای‌آوریم.

رباطی

به نام خدای بهارآفرین
ای تغییردهنده دل‌ها و دیده‌ها
ای مدبر شب و روز
ای گرداننده سال و حالت‌ها
بگردان حال ما را به نیکوترین حال

در سالی که گذشت مردم شریف کشورمان علاوه بر تحریم‌ها و وضعیت سخت معیشتی، به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا وقایع تلخی را سپری کردند. همچنین سال ۱۴۰۰ را نیز در حالی آغاز می‌کنیم که با دشواری‌های بسیاری در زمینه سلامت عمومی روبه‌رو هستیم. تمام سعی‌مان بر این است که این امر بر رسالت ما که همانا خدمتگزاری به مردم شریفمان بوده خدشه‌ای وارد نکند. امید است با همیاری آحاد شهروندان بتوانیم از شیوع گسترده ویروس کرونا جلوگیری و با رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از ترددهای غیرضروری به سلامت از این مسیر سخت عبور کنیم.
شهروندان خوب، شهری می‌خواهند توسعه‌یافته؛ جایی ممتاز برای ‌زیست شهری. سال گذشته را با همین هدف، طی مسیر کردیم، کوچه‌ها و معابر را پیراستیم، حمل‌ونقل پاک را ترویج کردیم و تمامی مساعی خود را برای افزایش طراوت و سرسبزی و شادمانی این گوشه از شهر به کار گرفتیم و با لطف خداوند و مشارکت شهروندان ممتاز منطقه ۱۰ که احساس تعلق و همراهی‌شان بزرگ‌ترین سرمایه شهر است، به پیشواز سال نو خواهیم رفت.
در پایان، آغاز سال ۱۴۰۰ و فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را به همه شهروندان فهیم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و سالی سرشار از سلامتی، آرامش، برکت و نیک‌بختی آرزو می‌کنم. امیدوارم مسیر تعالی در سال جدید به مدد شما عزیزان با دقت، سرعت و کیفیت ادامه یابد. انشاالله...

«مجید رباطی» / شهردار منطقه ۱۰

کد خبر 590351

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha