عملیات مسقف‌سازی پایانه خاوران در جنوب شرق تهران انجام شد. این در حالی است که همزمان با عید سعید مبعث و در آستانه فصل بهار، 60 پروژه خدماتی و توسعه محله‌ای در این محدوده پایتخت نیز افتتاح می‌شود.

پایانه خاوران

به گزارش همشهری آنلاین، پایانه خاوران یکی از بزرگترین پایانه‌های درون شهری تهران در جنوب شرق تهران است که طی سال گذشته حدود 7هزار و ۵۰۰ متر مربع از سکوهای تاکسیرانی و اتوبوسرانی این پایانه سرپوشیده و نورپردازی آن به صورت کامل انجام شد.

به گفته شهردار منطقه 15، به منظور تسهیل در تردد و بازکردن گره‌های ترافیکی 11 مورد اصلاح هندسی در خیابان‌های اصلی منطقه انجام و 2 میدان در خیابان هاشم آباد و خاور شهر احداث شده است. احداث مسیر و استقرار کانکس دوچرخه در ناحیه 4 نیز در توسعه استفاده از دوچرخه به عنوان حمل و نقل پاک در این منطقه انجام شده است.

وحیدرضا انارکی محمدی به پروژه‌های عمرانی این دوره از افتتاحیه‌های منطقه اشاره کرد و گفت: پیاده‌روسازی و احداث جدول خیابان شهید ناصری، انورزاده، ابراهیمی، هاشم آباد انجام شده و در خیابان‌های تفرشی، بنی طبا، شهید قربانی، خوشانباش، نبرد، شهیدان سجادیان، خاوران، قربانی، احدی و بوعلی به‌سازی پیاده‌روها به اتمام رسیده و اکنون شهروندان از آن‌ها استفاده می‌کنند.

محمدی پروژه‌های اجتماعی و فرهنگی قابل افتتاح را 5 پاتوق ورزشی و 3 زمین چمن مصنوعی برشمرد و درباره افتتاح پروژه‌های حوزه خدمات شهری و محیط زیست توضیح داد: توسعه فضای سبز در حاشیه بزرگراه نجفی رستگار و خیابان قائم آل محمد (ص)  و 4 پاتوق محله در رضویه، هاشم آباد، خیابان ناصری و خیابان انیسی از اقدامات این حوزه در اجرای پروژه‌های توسعه محلی بوده است.

کد خبر 589811

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha