مجموع نظرات: ۲
یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
۱ نفر

با توجه به رونق گرفتن بازار ارزهای دیجیتال، بسیاری از کاربران به دنبال انتقال سرمایه خود به وبسایت بایننس در امنیت کامل هستند، برای حفظ امنیت در بایننس و جلوگیری از بسته شدن حساب بایننس باید با اینترنت کشوری جز ایران به وبسایت بایننس مراجعه کرد. به این منظور باید از سرور مجازی بایننس استفاده نمود.

سرور مجازی بایننس.jpg

سرور مجازی بایننس چیست  ؟

سرور مجازی بایننس در واقع یک کامپیوتر ۲۴ ساعته روشن در کشور دیگری است که شما آن را از داخل کشور ایران اجاره می کنید و به مدیریت آن می پردازید.

از راه دور میتوانید آن را کنترل کنید و به وب سایت های مختلفی از جمله وب سایت Binance.com بروید و آی پی و لوکیشن شما یک کشور خارجی دیگر نظیر کشور هلند نشان داده شود.

چرا یک تریدر ایرانی به سرور مجازی بایننس نیاز دارد ؟

تریدر های ایرانی که از داخل کشور ایران به ترید میپردازند ، به دلیل تحریم های ظالمانه ایجاد شده علیه ایران، حق فعالیت در وب سایت های بایننس و سایر صرافی های ارز دیجیتال را ندارند.

بنا براین برای مخفی نمودن موقعیت مکانی خود باید حتما و حتما از سرور مجازی ترید استفاده کنند.

با استفاده از سرور مجازی بایننس مخصوص هر کشور ، موقعیت کاربر به همان کشور تغییر پیدا می کند ، این یکی ویژگی های بارز سرور مجازی بایننس است.

از چه کشوری سرور مجازی بایننس بخریم ؟

سرور مجازی بایننس از چه کشور هایی قابل تهیه است ؟

سرور مجازی بایننس از کشور های زیادی قابل تهیه است، تقریبا از هر کشوری که بایننس آن را تحریم نکرده باشد، شما میتوانید سرور مجازی ترید تهیه کنید و در بایننس به فعالیت بپردازید .

کشور های ایران و آمریکا توسط وب سایت بایننس به طور کامل تحریم شده است ، به شکلی که اگر حتی ۱ بار با آی پی و موقعیت کشور آمریکا یا ایران وارد حساب بایننس خود بشوید، حساب تان با تمام دارایی داخل آن مسدود می شود ، پس بسیار محتاطانه رفتار کنید .

سرور مجازی بایننس در وب سایت تخصصی ارائه سرور مجازی بایننس که وب داده نام دارد از کشور های زیر ارائه می شود :

  • سرور مجازی بایننس آلمان
  • سرور مجازی بایننس هلند
  • سرور مجازی بایننس فنلاند
  • سرور مجازی بایننس انگلیس
  • سرور مجازی بایننس فرانسه
  • سرور مجازی بایننس سنگاپور
  • سرور مجازی بایننس ترکیه
  • سرور مجازی بایننس امارات

در بین سرور های بالا و کشور هایی که از آن سرور مجازی بایننس ارائه می شود ، بهترین کشور قابل انتخاب در حال حاضر کشور هلند است ، یعنی شما باید به دنبال خرید سرور مجازی بایننس هلند باشید .

پس از هلند میتوانید از کشور های فرانسه، انگلیس ، ترکیه ، امارات و سنگاپور استفاده کنید.

کشور های آلمان و فنلاند با توجه به آلمانی بودن شرکت ارائه کننده سرور های این دو کشور برای بایننس مناسب نیستند .

چرا سرور مجازی بایننس آلمان مناسب نیست ؟

سرور مجازی بایننس آلمان ، با توجه به استفاده زیادی که بین کاربران در کشور های ایران و سایر کشور ها داشته است و تخلف هایی که کاربران انجام داده اند ، باید برای آلمانی بودن خود مدارک احراز هویتی به بایننس ارائه کنید .

در اینجاست که شما گیر می کنید و نمیتوانید مدارک احراز هویتی که بایننس از شما میخواهد را ارائه کنید ، در نتیجه حساب بایننس شما مسدود میگردد تا زمانی که مدارک احراز هویت خود را ارائه دهید .

مدارک احراز هویتی که بایننس درخواست می کند معمولا مدارک سختی است که در دسترس همه نیست .

برای مثال شما باید حتما یک کارت شهروندی / گواهی نامه / پاسپورت از کشوری که با IP آن به حساب بایننس خود وارد شده اید، به بایننس ارائه کنید .

بهترین کاری که میتوانید انجام بدهید، از همین ابتدا کشوری جز آلمان و فنلاند را برای ایجاد حساب بایننس انتخاب کنید ،

چرا ممکن است با فنلاند هم به مشکل بخوریم ؟ سرور مجازی بایننس فنلاند توسط همان شرکتی ارائه می شود که سرور مجازی بایننس آلمان را ارائه می کند ، در نتیجه بهترین کاری که شما میتوانید انجام بدهید استفاده از سرور مجازی هایی در خارج از کشور های آلمان و فنلاند است .

سرور مجازی بایننس چه سرعت اینترنتی دارد ؟

سرور مجازی بایننس دارای سرعت اینترنت با پورت ۱ تا ۱۰ گیگابیت بر ثانیه است ، سرعتی که میتوانید کار های خود را خیلی سریعتر از اینترنت معمولی کنونی که دارید با آن انجام بدهید .

پینگ و Latency کمتر از ۱ میلی ثانیه تا وب سایت بایننس ، سرعت دانلود و آپلود ۱ تا ۱۰ گیگابیت بر ثانیه ، از جمله ویژگی های بارز و فوق العاده ای است که روی هر سرور مجازی بایننس ارائه می شود .

سرعت سرور مجازی بایننس

اگر شما در داخل ایران برای کار با کارگزاری های بورس کشور ایران نیاز به سرعت اینترنت بالا دارید، میتوانید از سرور مجازی بورس استفاده کنید. 

VPS مناسب بایننس چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

وی پی اس مناسب فعالیت در بایننس ، باید از لحاظ فنی حداقل ۴ گیگابایت رم و ۲ هسته سی پی یو داشته باشد، باید در کشور های ارورپایی و آسیایی که بایننس آن ها را تحریم نکرده قرار داشته باشند .وی پی اس مد نظر شما باید توسط فروشنده بار ها در بایننس تست شده باشد که هیج مشکلی پس از خرید برای شما به وجود نیاورد .

باید فروشنده تضمین بدهد که آی پی تا مدت ها تغییری نمی کند و اگر شما درخواست تغییر داشتید ، تغییر را بپذیرد ، مثلا سرور مجازی بایننس آلمان گرفته اید و الان میخواهید به هلند تغییر بدهید، به سادگی باید این کار توسط فروشنده صورت گیرد و اگر هزینه ی مجزایی این ارتقا نیاز دارد پرداخت کنید .

آی پی برای ثابت بایننس را از کجا تهیه کنیم ؟

IP ثابت برای بایننس یکی از مواردی است که شما در تمام طول دوران فعالیت خود نیاز خواهید داشت .

آی پی IP ثابت بایننس را باید از کشور های اروپایی و آسیایی به جز ایران و آمریکا خریداری کرد .

برای تهیه آی پی ثابت برای بایننس میتوانید از وب سایت وب داده اقدام به خرید سرور مجازی ترید و سرور مجازی بایننس نمایید :

خرید سرور مجازی بایننس :

https://webdade.com/trade-vps

در صورت داشتن هر گونه سوال میتوانید با شرکت وب داده تماس حاصل فرمایید :

۰۲۱۹۱۳۰۰۲۱۰

کد خبر 589203

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha