ترکیه در چهارراه اروپا و آسیا قرار دارد و از زمان پارینه سنگی تمدنهای بسیاری را به خود دیده و حال به یکی از بهترین مقاصد سفر به علاقه مندان به تاریخ و ماجراجویانی که از گردش در مکانهای تاریخی لذت می برند، تبدیل شده است. به غیر از این، مردم به طور شگفت انگیزی رفتار دوستانه دارند، به خصوص در شرق، غذاهای بسیار خوشمزه و هزینه سفر بسیار مقرون به صرفه.

image-20210306121707-1.png

اگر می خواهید نوروزتان را خارج از ایران سفر کنید هیچ جایی بهتر از ترکیه و هیچ چیزی بهتر از تور ترکیه نوروز ۱۴۰۰ وجود ندارد.

 سال نو را جذاب تر و متفاوت تر در سرزمینی آغاز نمایید که فرهنگی مشابه ما ایرانیان دارد. آرامش در یک هوایی بی نظیر در شهرهای ساحلی همچون بدروم، مارماریس، ترابزون و کوش آداسی ماجراجویی در شهرهای باستانی استانبول، آنتالیا و قونیه و ارتباط با مردمی مشابه خودمان همچون آنکارا همه و همه می توانند سفری خاص و بی نظیر را در سال جدید برایتان رقم بزنند.

سفر نوروزی در استانبول

استانبول یکی از خوش رنگ ترین و پر جنب و جوش ترین شهرهایی است که می توانید در آن جا حضور داشته باشید و شما برای شناخت بهتر شهر باید حداقل ۴ روز را در این شهر بگذرانید. بخش قدیمی شهر جایی است که می توانید روزهای اول را در آنجا سپری کنید. مواردی که در شهر قدیمی قابل دیدن است عبارتند از: ایاصوفیه ، مسجد آبی ، کاخ توپکاپی ، آب انبار کلیسا و بازار بزرگ

بعد از گذراندن اوقاتی بی نظیر در شهر قدیمی استانبول ، یک روز را در اطراف میدان تقسیم بگذرانید، غذای عالی بخورید و به تمام کافه ها بروید. همچنین هنگام غروب خورشید در یک روز پاک حتما از برج گالاتا بالا بروید. این بهترین مکان برای دیدن استانبول از بالا است.

ما تور استانبول نوروز ۱۴۰۰ را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم سال نو را به شهری سفر کنید که همه چیز را برای ارائه به شما مسافران نوروزی دارد. تماشای مساجد، مناره ها و دیگر بناهای تاریخی هنگامی که شکوفه های درختان در اطراف آن ها دلربایی می کنند یکی از ویژگی های شگفت انگیز استانبول در روزهای نخست فصل بهار است. مطمئنا اگر تور نوروزی استانبول را خریداری کنید متوجه می شوید که این شهر ارزش سفر کردن را در سال نو داشته و آنقدر خاطرات خوب در ذهنتان باقی میماند که دوست خواهید داشت بار دیگر به آن جا سفر کنید.

نوروزتان را در ترکیه و شهرهای بی نظیر آن بگذرانید

نمایی از شهر استانبول در بهار

سفر به آنتالیا در عید نوروز

شهری تفریحی مملو از قایق های تفریحی و هتل های مجلل اطراف بندر قدیمی و سواحل ماسه سفید زیبا. آنتالیا "دروازه ورود به ساحل مدیترانه در ترکیه است آنتالیا پنجمین شهر پرجمعیت در ترکیه می باشد ، بنابراین مکان خوبی برای استراحت از سفر طولانی با اتوبوس و گذراندن یک روز به همراه قدم زدن در اطراف شهر قدیمی است. این بندر در آنتالیا کاملاً خیره کننده و مکانی عالی برای تماشای غروب خورشید است.

اما چرا تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۰ را به شما پیشنهاد می دهیم؟ زیرا تماشای دریای زیبای مدیترانه از مناطق مختلف، بازدید از بناهای رومی، لذت تفریحات هیجان انگیز همه و همه در یک هوای بی نظیر بهاری در نوروز ۱۴۰۰ نوید بخش سفری بی نظیر و خاطره انگیز برای شما مسافران تور نوروزی آنتالیا هستند. همچنین در این ایام علاوه بر فراهم بودن تفریحات هتل ها هم تمامی امکانات لازم را در اختار مسافران گذاشته و آماده پذیرش و خدمت رسانی به گردشگران ایرانی هستند.

نوروزتان را در ترکیه و شهرهای بی نظیر آن بگذرانید

برج ساعت آنتالیا

با رزرو تور مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند.

کد خبر 588994

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha