عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ مجلس از حذف پیشنهاد دولت درباره پاداش فوق‌العاده برای مقامات از لایحه بودجه توسط اعضای این کمیسیون خبر داد.

حقوق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی   با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ مجلس گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون به بررسی موارد ارجاعی از صحن علنی مجلس در بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ پرداختند.

وی افزود: در لایحه اصلاحی بودجه دولت در جز ۷ بند «الف» تبصره ۱۲ این لایحه پیشنهادی را برای پاداش پایان خدمت مقامات در نظر گرفته بود که اعضای کمیسیون تلفیق رأی به حذف آن دادند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ مجلس اظهار کرد: در این جز دولت پیشنهاد کرده بود که مقامات و مدیران ارشد علاوه بر پاداش پایان خدمت ۳۰ ساله خود یک پاداش فوق‌العاده نیز دریافت کنند و آن هم به این ترتیب است که در سال آخر خدمت پاداش ویژه‌ای علاوه بر حقوق دریافتی مقامات به آنها پرداخت شود و زمان پرداخت پاداش پایان خدمت سنوات ۳۰ ساله‌شان نیز پاداش پرداختی در سال پایانی به عنوان حقوق پرداختی محاسبه شده و در پاداش پایان خدمت آنها لحاظ شود که این مسئله باعث می‌شود که مقامات دولت یک پاداش پایان خدمت بسیار بالایی را دریافت کنند.

به گزارش فارس مصوبات کمیسیون تلفیق پس از تصویب در صحن علنی و تأیید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

کد خبر 588770

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha